{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.884 visninger | Oprettet:

Johnny H
Johnny H
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 26

Permanent baglys på Nissan Qashqai (i auto over lyssensor) {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lige handlet bil, skift fra Hyundai i40 til Nissan Qashqai Tekna.

På min i40 fik jeg monteret et eller andet relæ/dims så fruen kunne få fred i sjælen med konstant lys i baglygter (også i auto over lyssensor) i40 kan ikke "kodes" til det

Ville gerne have det samme på min nye Qashqai, men fohandler siger at Nissan ikke har sådant tilsvarende, lig der er ingen mulighed for konstant lys i baglygter (i automode over lyssensor)

Nogen der ved om det er korrekt eller bare en "and" fra forhandler.

Vil meget gerne høre om evt. mulighed for dette og pris hvis det findes.

mvh haug

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Permanent baglys på Nissan Qashqai (i auto over lyssensor)
  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #1   23. dec 2015 Jeg kender ikke til nissan og om det findes eller ej, men en anden forhandler kan vel også svare dig?

Jeg plejer bare at tænde lyset når bilen bliver startet, så er der det mindre at tænke over. smiley

• #2   23. dec 2015 Fordi forhandleren siger det ikke kan lade sig gøre, behøver det ikke betyde at man ikke kan. Mine baglygter sagde Seat at de ikke kunne kodes, men da jeg gav dem en kode som skulle bruges i VCDS(vagcom) vupti.. De får ikke koder af importøren.

• #3   23. dec 2015 Hvor ikke bare køre med almindelig lys hele tiden. I vores Qashqai er lyskontakten drejet over på almindelig lys hele tiden.

• Poul L
    Poul L Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   30. mar 2016 På følgende hjemmeside kan forhandler købe et kit til konstant lys i baglygterne:
    http://www.dcscandinavia.dk/permanent+baglys-74599.html.
    Vi har fået monteret dette kit og det virker også når lys kontakten står på auto.

• Jørgen F
    Jørgen F Tilmeldt:
    aug 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #5   22. aug 2021 Nissan har tilbudt at eftermontere kørelys på baglygte for 2500 kr. + moms. Min bil er Nissan Qashqai Tekna +. (synes at det er lidt dyrt)
    Hvorfor så montere det:. Hvis man kører med lys på så virker alt det "dejlige teknik" med automatisk op og ned blænding osv. Ikke. Virker kun på automatik.

Kommentér på:
Permanent baglys på Nissan Qashqai (i auto over lyssensor)

Annonce