{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  temperatur måler
  • #1   26. dec 2015 Måske bare en føler.

• #2   26. dec 2015 Hvor sidder de følere henne?

• #3   26. dec 2015 Eller en termostat der er stået af

• #4   26. dec 2015 Tager bilen skade af at jeg kører sådan som den er nu?

• #5   26. dec 2015 Både ja og nej, hvis den har DP filter kan det blive tilstoppet pga. den fede blanding, hvis den ikke ha,r burde der ikke ske noget. Men du bliver nødt til at få tester på, inde på http://www.vagcars.dk/phpbb/vcds.php kan du se hvilke medlemmer der tilbyder udlæsning af fejl med VCDS.

• #6   26. dec 2015 Hvad motor har den A4?

Hvis det er termostaten og din bil er en V6'er så sidder den rigtig dumt. Fire cylindret så er det ikke den store opgave og ikke mindst billigt.

Vw Skoda Audi temp følere har jeg indtryk af enten virker eller ej måske periodisk defekte osv. Har ikke selv oplevet at de kun viser halv temp. Jeg tror det er din termostat der konstant er åben den smider hele tiden kølevand til køleren så kølevandet bliver afkølet for meget. Din bil bruger i så fald for meget benzin og motoren kører ikke ved sin tilsigtede kald det optimale driftstemperatur omkring 90 grader. Skadeligt? arhh det ville være værre hvis termostaten ikke åbnede og bilen kørte varm.
    Held og lykke med Audien

• #7   26. dec 2015 Det er en 1.8t 163.. fra 2003

• #8   26. dec 2015 Får du varme inde i kabinen, for hvis der er fuld knald på varmen, så er det en føler, og omvendt, ikke noget varme inde i kabinen, så er det termostaten.
    Hvor føleren sidder? Ja, der sidder vistnok to, den ene i topstykket og den anden på køleren, den ene er til ECUén og den anden til instrumentbordet, men er ikke 100% sikker. Der kan sidde flere.

• #9   26. dec 2015 Ok tak.. jo jeg har varme i kabinen..

Kommentér på:
temperatur måler

Annonce