{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Slid på dæk {{forumTopicSubject}}

Jeg fik monteret Toyo Proces T1 R på mine fælge i for 2 måneder sidden... men de er allerede slidt ned... og det er ik fordi jeg har lavet hjulspind... men dækkene er slidt nogenlunde lige... altså der er ikke slidt på indersiden eller ydersiden... hva kan der være galt...? for bagpå er dækkene helt fine endnu....!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slid på dæk
  • #1   29. jun 2006 det virker da underligt.. de er nok bare ikke pengene værd hvis man giver den lidt gas i ny og næ..

• #2   29. jun 2006 Det kan være hjulene ikke kører helt 100% ligud, de går måske nærmere ind mod hinanden, eller udad... men det er sikkert så lidt at det ikke kan ses med det blotte øje.... få den på en værksted der har måleudstyr til det. Det kræver kun en justering smiley

• #3   29. jun 2006 tror sku nok det er nogle fine dæk der er da nogle proff drifters som bruger dem til drifting

• #4   29. jun 2006 har du den rette kombination af camber og toe, ja så slider den på hele dækkets bredde og river dem totalt ned.....

jeg kører selv på dem, og jeg har nu kørt 15.000 på de 18", og det er slet ikke at se på dem, ikke engang de bagerste med den voldsomme camber som de har.

• #5   29. jun 2006 Som - Bigfoot - siger, kan der sagtens være noget galt med styretøjsvinklerne uden at man ummidelbart kan se det.. Ellers skulle du måske tage svingene lidt langsommere.

• #6   29. jun 2006 Hej,

Med mindre du har kørt 20.000km på to måneder ;o) så er der noget galt med sporingen eller også har din kæreste lavet en gedigen brænder på dem.

Det er langt fra det mest holdbare dæk, men så bløde er de heller ikke......

• #7   29. jun 2006 altså netop T1-R modellen er meget tolerant hva angår mange km... dog er det også så blødt at man skal virkelig have sin sporing i orden, ellers flyver gummiet af....

jeg har selv kørt på Toyo dæk de sidste 4 år, og har endnu ikke noget skidt at sige om R modellen... S modellen derimod er noget crap...

Jeg kørte på min 17" T1-R i halvanden sæson, hvilket svarer til ca 25.000 km, og det var ikke at se på de dæk.

• #8   29. jun 2006 4 hjuls udmåking er nok en god ide.........med mindre du gerne vil skifte dæk tit.

T1-R er et skidegodt dæk og den gamle T1-S var også et godt dæk da det var nyt, desværre lod Toyo det bare køre et par sæsoner for længe.

• #9   29. jun 2006 tror også bare vi prøver en sporring... har bestilt tid til på tirsdag... så må håbe at det hjælper...hehe...ellers bliver det en dyr sæson i dæk...;)...!!

Kommentér på:
Slid på dæk

Annonce