{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.372 visninger | Oprettet:

Montering af el ruder {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er træt af at skulle bruge håndsving i min e36 sedan. Hvordan får jeg hurtigst muligt monteret el ruder i bilen. Der findes jo de der universal kit kan de bruges nogle der evt måske kan montere det omkring nordjylland. Det er 4 stk. Bilen er en 325i sedan hvis det hjælper.

Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af el ruder
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   20. jan 2016 Drop universal kits, de er og bliver elendige smiley
    Find hellere 4 org døre, evt rustne så de ikke er til at redde, og pil tingene ud af den, så mangler du "kun" knapperne i centerkonsollen.. Er 99% sikker på at ledningerne allerede ligger rundt omkring i bilen til det smiley


  • #2   20. jan 2016 start med at find ud af om der er ledninger til det i forvejen! i min volvo 940 monterede jeg selv elruder bagi, hejsene var lige til at nitte fast i dørene i de originale huller og så var det bare at skifte den forreste kontakt hvor det ekstra stik lå klar under den gamle og så var der kabler ud til dørgennemføringen, så det sidste stykke kabel i selve døren skulle bare skiftes til et med et par ledninger mere i og så et par dørsider uden huller til håndsving og med knapper til ruden i stedet..

  • #3   20. jan 2016 Det vil da være dejligt hvis det alligevel ligger i bilen så skal jeg bare have fat i 4 døre med komplette elruder i smiley og så have en til at montere det

  • #4   23. mar 2016 Har alle døre og knappe liggendes vist det har interesse. Har os el-soltag

Kommentér på:
Montering af el ruder

Annonce