{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  saab bakgear
  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #1   18. feb 2016 Sikkerhed ved tyveri. Bilen kan jo kun køre i bakgear, så vidt jeg har fået at vide.

• #2   18. feb 2016 Det var en anderledes form for tyverisikring. Der er jo ikke meget sjov ved at få startet bilen og så kun køre baglæns. Volvo brugte stålarmering fra tændingslås til tændspole, og andre lavede ratlås i forbindelse med tændingsnøglen.
    I biler med automatgear kan nøglen kun fjernes i P-gear

• #3   18. feb 2016 det er så meget rigtigt. ikke lige det jeg tænkte på må jeg så indrømme.

• #4   18. feb 2016 Se topgears episoder med Saab så ved du at Saab bare gør alt anderledes
    Uvirkelig heden utroligt de minder så meget som en normal bil

• #5   18. feb 2016 Saab fandt på et tidspunkt ud af at tændings/ratlåsen i ratstammen var skyld i unødvendige knæskader i forbindelse med trafikuheld.
    Derfor ønskede man at flytte/ændre tyverisikring til et mere trafiksikkert sted.

Det er så lykkedes!

Btw er jeg ikke den eneste der har stået med en opslidt tændingslås til min Saab, som ganske pludseligt og uden varsel har nægtet at kunne drejes om, så bilen kunne komme ud af bakgear.
    Det lykkedes så for mig at få lirket og listet nøglen om og bilen startet, men jeg skal hilse og sige, at der er LANG vej ind hvis man skal skifte tændingslås uden en nøgle der kan låse tændingslåsen op.

• #6   18. feb 2016 627
    det tror jeg gerne det har været.
    til alle der har og svarer tak for jeres svar

Kommentér på:
saab bakgear

Annonce