{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Passat 1,8 20v adr underlig motor gang {{forumTopicSubject}}

Godaften Min passat fra 98 gør noget underligt når den er kold under de 80 grader så køre den kanon men når den rigtig bliver varm efter 30 min bykørsel og man holder i tomgang så efter en 4 minutters tid så går den lige ned på 400-500 omdrejninger og op igen og sådan gør den 4-5 gange og står stille igen på de 900 omdrejninger. og når man så køre igen så hakker den nogle gange i det indtil man kommer op i fart 100-120 km-t er der ik rigtig noget igen hva kan det være?????
har ik haft computer på i nu

Jeg tænkte om det kunne være noget temperaturføler til motorstyringen eller er det gasspjældet der skal renset


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 1,8 20v adr underlig motor gang
  • #1   19. feb 2016 Tror også du er inde på det rigtige ang. temperaturføler til ECUen. Men det er under forudsætning af at dine tændrør, tænd kabler og strømfordeler er tip top. Tror ikke at tester vil sige der er fejl, medmindre den er helt uden for området. Men under komponenter kan du se værdierne.

  • #2   19. feb 2016 min kammerat havde vidst samme problem engang der var det noget vacuum i tanken mener jeg smiley

Kommentér på:
Passat 1,8 20v adr underlig motor gang

Annonce