{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

VW Transporter motor? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er ved at kigge på en VW transporter 1,9 lang model fra 2006. 150.000 km

Er der nogle der har en mening om kvaliteten på disse modeller? jeg tænker på dyre reparationer.

Jeg har en kammerat der har haft 2 stk. 2,5 liters og de har været dyre at holde kørende.

Jeg skal bruge den som firmabil og kender ham der har haft den de sidste 4 år. Så den er passet fint i denne periode

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Transporter motor?
  • #1   27. feb 2016 Havde en selv der havde kørt 175.xxx, den nåede at køre ca 5.000 før den smed motoren.
    Grunden til motoren røg var at oliesien var delvis stoppet til og der så ikke blev smurt optimalt.

    Koblingen stod også til at skulle udskiftes og det var også svinghjul der skulle skiftes, så alt i alt kostede det ~12.000 at få skiftrt komplet kobling og svinghjul inkl løn.



  • #2   27. feb 2016 T4'eren var deres konge tranpeter.. smiley og T5'eren var ikke helt gjort færdig, hvis man kigger ned i motorrummet og andre små steder ser det bare ufærdigt ud... Så det er en skod bil... Smider turbo og dyser som det passer den. Har ikke haft en T6'er endnu håber jeg heller ikke jeg skal have... smiley Vi er mere til Mercedes i firmaet..

  • #3   27. feb 2016 Så længe det ikke er 2,5 motoren kan det kun blive bedre.

  • #4   27. feb 2016 kender flere der har haft 1,9 motoren og haft problemer med den, så er ikke kun et problem på 2,5

  • #5   28. feb 2016 Ok, tak for svarene, kan være jeg skal over veje noget Mercedes vito i stedet.

Kommentér på:
VW Transporter motor?

Annonce