{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21

Bbs split problem {{forumTopicSubject}}

Hej alle på forummet
Har et træls problem med 1 af mine fælge,det er originale Bbs fælge der er nye dæk på men den taber luften temmelig hurtigt når den er på bilen, men ikke hvis jeg tager den af bilen og pumper den op til ca. 3 bar og der blev det i ca. 4 uger
Er det fælgen der er problemet eller dækket?
Og kan jeg bruge det der skum i dækket?
Vh Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bbs split problem
  • #1   17. mar 2016 Pump dem op til 4 bar og tag en forstøver flaske med sæbevand. Sprøjt rundt ved mellem fælgkant og dæk, samt hvor fælgkanterne er samlet i midten ved alle skruerne... Du vil kunne se med det samme at det skummer meget hvor det er utæt.. Sprøjt evt. også på slidbanen på dækket for at udelukke en punktering.

• #2   17. mar 2016 Jeg vil ikke anbefale at bruge lappeskum.. Det ER en nødløsning til man kan få skiftet dækket. Når først man har brugt lappeskummet anbefales det at man skifter dækket snarest muligt. Det er ikke beregnet som en permanent løsning.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
    #3   17. mar 2016 Har haft fælgen under vand og sæbevand som du skriver, der var ikke noget at se?
    Vh

• #4   17. mar 2016 Som Allan skriver, gør det med sæbevandet. Du skriver jo selv at det kun er når dæk og fælg sidder på bilen - så er du jo også nødt til at teste det imens det sidder på bilen smiley

• #5   17. mar 2016 Har du gjort det rundt om ventilen og i ventilen også..

Eller må du øge trykket til 5 bar. Hvis den taber luft er det utæt et sted, men det kan være det først er når den er på bilen (sat under pres) at det viser sig hvor

Kommentér på:
Bbs split problem

Annonce