{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Starlet ep91 og glanza karosseri? {{forumTopicSubject}}

Min bror er ved at købe sig en starlet hvor man har bygget en komplet glanza over i smiley da han ikke vil miste den i en evt razzia vil han gerne have den godkendt, men ifølge synsmanden skal der foreligge en attest som bevis på at karosserne er ens på de to, for at dokumentere at standard 1,3 karossen kan holde til de hk som glanza motoren har. Tænker der må være en her på Bg der ved hvordan, og hvorledes man kan finde den dokumentation et sted så bilen kan godkendes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starlet ep91 og glanza karosseri?
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #1   24. mar 2016 Naar Toyota ikke vil give dig de oplysninger tror jeg ikke det bliver nemt,maaske tuv i Tyskland ?

• #2   24. mar 2016 Man kan stortset ikke finde dok. vedr. sådan noget på en Toyota. Jeg kæmpede for det med min AE92 4A-GE 20V BT og det lykkes da også, men der var rigtigt meget papirarbejde.

• #3   25. mar 2016 Kenn r, først og fremmest den dybeste respekt for din corolla, for hold kæft hvor er den lækker smiley bemærkede på en af dine billeder at du har været forbi autoconsult? Går ud fra det er dem der har stået for godkendelsen da de også meget gerne vil se starletten hos dem, og nærmest forsikrede mig om at de kan godkende den smiley hvad gav du for sådan en omgang hos dem? Det gode er at vi både har glanzaen og min brors standardmodel så de kan sammenligne de to samtidig, og derfor evt lave en hurtig vurdering på den?

Kommentér på:
Starlet ep91 og glanza karosseri?

Annonce