{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.172 visninger | Oprettet:

Christian W
Christian W
Følger: 13 Emner: 3 Svar: 8

Hjælp til skift af kilerem i dag {{forumTopicSubject}}

Hejsa, er der en der kan skifte min kilerem og remstrammerhjul på min G4 1.9 tdi 110 hk? Det er lige blevet skiftet men har været sat skævt på så remmen er ved at blive flået, tør ikke køre videre i den. Bilen står i Nordsjælland. Skriv pm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til skift af kilerem i dag
  • #2   4. jun 2016 Hej Chris, den er skiftet udenfor arbejdstid så den mulighed har jeg desværre ikke, problemet er han er taget på ferie så han ikke kan rette op på det smiley

• #3   4. jun 2016 Hvis det er en mekaniker som har lavet det, så er han vel mand nok til at indrømme han har lavet en fejl?
    Der er da helt grundlæggende noget galt der, er han lærling?

• #5   4. jun 2016 Til Allan - han er uddannet mekaniker derfor undrer det mig også meget smiley

Til Chris - Jeg har ikke selv været med til, at skifte det. Blot hentet den og kørt i den to dage, og kunne ikke forstå hvor lyden kom fra men det fandt jeg ud af da der lå plast og metal stykker langs vangen smiley Hvis jeg skal have ham frecks.dk til at lave den er vi enige om, at det er for risikabelt selv at køre den til Hillerød - der skal fejeblad til ik? smiley

• #6   4. jun 2016 Der foregår meget sjusk efter arbejdstid, det der er i særklasse SJUSK.
    Ens fritid er sparsom, så der skal skæres hjørner og springes over, men betales ved kasse et!

• #7   4. jun 2016 #6 Ja det gør der desværre - jeg har talt med min VW mand og han skifter det mandag så ikke mere sjusk smiley god weekend og tak for svar smiley

Kommentér på:
Hjælp til skift af kilerem i dag

Annonce