{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøgle bmw
  • #1   8. jun 2016 Hvad mener du helt præcist med "lave" ?

Du kan finde dem i spandevis på eBay - men så skal der stadig skæres nøgleblad, og så skal du som regel flytte indmad over, for at kunne bruge fjernbetjeningsfunktionen (og kunne starte bilen, for den sags skyld)

• #2   8. jun 2016 Jeg undersøgte det dengang jeg havde en BMW, og det jeg fandt frem til var, at man godt skulle kunne købe en ny FOB på eBay og selv programmere den.

Selvfølgelig skal selve nøglen skæres, men det er en del år siden jeg har brugt nøglen til at låse bilen op med. Det er vel nærmest kun hvis bilen er løbet tør for strøm det er nødvendigt.

Jeg fik dog aldrig købt en FOB før bilen blev solgt, så har ikke prøvet at programmere en selv. Men det skulle være nemt...

• #3   8. jun 2016 Mike, jeg mener at jeg godt vil have en ekstra. Har pt kun en

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #4   8. jun 2016 Peter H,efter hvad jeg fandt ud af da jeg ville have en mere er det ikke muligt at omprogrammere en brugt noegle,saa den eneste vej er nok BMW...

• #5   8. jun 2016 De koster ca 1600 kr ved BMW for sådan en nøgle der, vil jeg skyde på.

Har du selv tester og det rigtige program, kan man selv kode nøglen - men det kræver en del viden, og koster en del i sig selv.

Jeg ville tage til BMW og få bestilt en nøgle hjem - tager en 3 dage fra München smiley

• #6   8. jun 2016 Nå, troede faktisk den var dyrere, så vil jeg da også hellere have en original. Så er man da vel også sikker på den virker

• #7   8. jun 2016 110%. Når du bestiller en ny, kommer den direkte fra BMW.

Den type der skulle gerne koste deromkring. Ved, at den uden fjernbetjening, men med lyd og det, koster 500,- (Til E36) og den type nøgle der bruges til bla. E39/E46 koster 1200-1300. De er ikke så dyre smiley

• #8   8. jun 2016 Det er en E90

Kommentér på:
Nøgle bmw

Annonce