{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.779 visninger | Oprettet:

Overgang i det elektriske {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Det er overgang i det elektriske i min Renault Clio 1.2 Storia 2006, og den laver nogle meget mærkelige fejl som er beskrevet her.:

Fejl.:
Når jeg trykker på bremsen, lyser bag tåge lys i instrumentbrættet men ikke i selve lygten
Det samme sker når jeg blinker, uanset om det er til højre eller venstre eller havariblink
Får nogen gange stød af døren, men det er meget tilfældigt.
Når jeg blinker til f.eks venstre, blinker lygten korrekt til venstre bag på, men til højre i forlysene, og omvendt når jeg blinker til højre. Dette har jeg opdaget nu her, men den stoppede med efter jeg slukkede og tændte for bilen. Så ved ikke om det er sket før.
Bremselysene som sidder under blinklygterne, blinker forskudt til blinklysene, og det gør den i begge sider.
Bremselyset som sidder i toppen af bagsmækken, har meget tilfældige blink når jeg blinker enten højre eller venstre. Og blinker når jeg låser eller åbner bilen, med fjernbetjent centrallås.

Dette har jeg prøvet for at fikse det.:
Det første jeg tænkte var det er en stel forbindelse som ikke sidder som den skal. Kigger i motorrummet og fandt nogle stel punkter, den ene var meget rustet og jeg sleb det meste rust væk - Det hjalp ikke
De andre steder så rigtige ud og der var ikke rust, og der var fint forbindelse.

Tjekkede stikkene i baglysene og det ser korrekt ud.
Har prøvet at fjerne sikringen til bag tågelys og – Det hjalp ikke

Er der evt nogen som har en ide til hvad jeg ellers kan prøve, eller skal jeg bare have fat i en mekaniker.

På forhånd tak
Hilsen Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overgang i det elektriske
Kommentér på:
Overgang i det elektriske

Annonce