3.450 visninger
|
Oprettet:
Positionslys og baglys virker ikke? Ford Focus 07 {{forumTopicSubject}}
Hurtig hjælp hvis muligt.
Jeg har lige skiftet en pære i mine Angel Eyes DEPO på en Ford Focus 2007 stc. I samme omgang, ville jeg fjerne de små dioder til ringene (8 dioder er hver side), og bare have én tilbage som positionslys. Dette gør jeg i begge sider. Efterfølgene virker dioden ikke og jeg tjekker sikringerne for positionslys. De er gået i begge sider. Jeg skifter dem, men lyset virker stadig ikke. Hvad værre er, at samme sikring tilsyneladende går ind og dækker baglygte lyset - så det virker heller ikke nu :s Kun bremselyset. Nogen der kan komme med nogle kloge ord? Jeg skal afsted i sommerhus om ganske få timer
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 102 Svar: 325
Nu hvor jeg tænker over det, er der ikke ret meget luft imellem det metal der er i stikkene.
Undre mig dog stadig over at de nye sikringer så ikke er gået, og lyset bagved fortsat ikke virker.
Udover det virker "du-har-glemt-at-slukke-lyset" alarmen heller ikke mere, og lyset i speedometer er også væk.
maj 2007
Det var et godt løsnings forslag med at tage lygterne fra og tjekke alle sikringer. Mindre projekt, men det må jeg få gjort.
maj 2007
Tak for hjælpen
Positionslys og baglys virker ikke? Ford Focus 07