{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Starter hjælp. {{forumTopicSubject}}

Egentlig ikke på en bil men går ud fra en starter virker relativt på samme måde uanset hvad det er til.
Det drejer sig om en starter der virker fint når tændrør er pillet ud. Sætter jeg tændrør i har den ikke kræfter nok til at trække motoren rundt.
Batteri er tjekket og fuldt ladet op alle Stel forbindelser og + forbindelser er tjekket selve starter motorern drejer også ubesværet rundt når jeg står med den i hånden og motoren kan dreje rundt som den skal.
Men kan en starter motor godt bare miste sine kræfter eller hvad kan der ske ? ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter hjælp.
  • #1   25. jul 2016 den er nok træt - prøv at vente til i morgen så har den det bedre

• #2   25. jul 2016 Hvordan har du checket dit batteri?
    Det er jo ikke nok at det er ladet helt op, hvis det kun har kapacitet til at starte en plæneklipper smiley

• #4   25. jul 2016 Starteren kan sagtens tabe pusten . Har lige skiftet på havetraktoren. Kunne godt starte den med booster. Men med ny starter virker det bare.
    Det er også lidt det der er problemet med VW. Starteren mister lidt effekt, så omdr ikke passer til motorstyring.

• #5   25. jul 2016 Det er det samme hvis jeg bruger et bil batteri.
    Og batteriet er målt ud til at fungere som det skal.
    Umiddelbart ser det ud som om alle kulene inde i motoren røre ved men om de blir presset hårdt nok ind ved jeg ikke. Smider starter ind til noget elektro service i morgen. Så.må vi se

• #6   25. jul 2016 Er det en briggs & straton motor på en havetraktor?

• #7   25. jul 2016 Med de lønninger vi har herhjemme, fik jeg en ny starter billigere fra Polen.

• #8   25. jul 2016 Nej det er en starter til en 550 ccm jetski og kan få en ny herhjemme til 1300 men hvis man bare kan renovere den så vil jeg da hellere det. ?

• #9   25. jul 2016 Ja den er jo nok lige så svær at løbe i gang som en plæneklipper smiley

Men spændende hvad elektromanden dømmer smiley

• #10   26. jul 2016 Hvis du sætter et voltmeter på batteriet MENS du starter bilen og kigger på voltmeteret MENS du starter bilen, så må spændingen ikke falde under 9,5V. Gør den det, er batteriet færdigt.

• #12   26. jul 2016 Check stelforbindelsen fra batteriet - lidt rust og ir - og spændingen falder voldsomt.

• #13   26. aug 2016 Fandt ud af det var starteren kullene var slidt og ja strømmen faldte faktisk til 7.5 når den kørte på starteren men My starter på og så sprang dem lige igang :):)

Kommentér på:
Starter hjælp.

Annonce