{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startspærre driller på A4 B5
  • #1   3. aug 2016 i min var det chippen i nøglen som have løsnet sig så den var lidt for langt væk fra modtageren

• #2   3. aug 2016 En kammerat havde samme problem på hans B5'er fra 95.

Løsningen var at tilslutte computer med VCDS, og gå ind og nulstille adaptions i startspærren. Så virkede alt godt igen. Vi prøvede MANGE andre ting, intet udover VCDS gjorde en forskel.

• #3   3. aug 2016 Og hvor kan man få det fjernet og hvad koster sådan noget for har også en anden lampe jeg skal have slukket

• #4   3. aug 2016 Hvis bilen starter, men går ud efter 2 sekunder pga. startspærre, har jeg haft fejlen på begge mine A4. Nogle gange kan et slag på siden af rattet få startspærre til at virke normalt. Det er en kendt fejl på A4 og det er den lille 2 polet ledning der går fra læsespole til startspærre boks(gemt bag plast lige over og til højre for speeder. Den får dårlig forbindelse og og så træder startspærre i funktion. Hvis du tager stik af og på en del gange samt kontaktrens, er du kørende et par år til.
    Mvh. Gert

• #5   3. aug 2016 Gert h

Tusind tak det vil jeg prøve når lortet driller igen

• #6   4. aug 2016 Den vil næsten med garanti drille igen, så hvis du vil være på forkant, afmontere du diverse plast ved rat og finder det lille stik og renser det. Hvis du kigger på audiclub.dk vil du se emnet har været oppe et par gange. Iøvrigt et sted hvor der sidder nogle hjælpsomme medlemmer, som gerne hjælper.
    Mvh. Gert

Kommentér på:
Startspærre driller på A4 B5

Annonce