{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Maler søges i århus området. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en blank sort Audi A4 fra 1996,

Der er følgende punkter jeg kunne tænke mig at få lavet.

1. En ridse lige efter bagdøren, godt 2 cm lang, og er forholdsvis dybt. kan i hverfald ikke poleres væk.

2. En dyb ridse på bagsmækken efter hærværk "2 cm". (Et skilt er blevet brækket af)

3. Kanten ved højre forskærm har været slebet ned og lakeret af en ven som prøvede at reparere det, men det gik ikke, så nu skal det laves ordentligt.

Ring på 51904046 hvis du er interesseret i at lave det.

Det skal laves ordenligt, og vil ikke betale for en som "forsøger"

Hilsen Johnny

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maler søges i århus området.
  • #1   1. aug 2006 Hey mester jeg kender en der er prof autolakker (været det i 17 år) så han kan godt lave det meste af det. men ved ikke om han også laver de ""mindre"" skader såsom ridser på bagdøre og bagsmæk er måske bedre at få et firma som "chipsaway" til at lave det da de ikke omlakker hele fladen men kun hvor skaden er, og det ser stadig perfekt ud men er kun ved mindre skader de gør det..

Henrik

• #2   1. aug 2006 BTW rigtig lækker slæde smiley

• #3   1. aug 2006 Takker.

Jeg har også været kanon tilfreds med den, den er til salg for 89.000.

Jeg har faktisk skrevet til Chipsaway om hvilke priser de arbejder med, for vil hellere have det lavet ordentligt end betale dyrt for nødrep.

Johnny

• #4   1. aug 2006 har set chipsaway lave biler og det bliver rigtig flot så det var en mulighed ellers kan du jo skrive hvis du mangler en autolakker til at male så kan det helt sikkert også godt findes ud af smiley

Henrik

• #5   1. aug 2006 Jeg har aftalt med chips away at jeg kigger ud til dem og får et tilbud på rep.

Skriver lige senere i aften hvad pris de skal have

Johnny

Kommentér på:
Maler søges i århus området.

Annonce