{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl på vectra c
  • #1   17. aug 2016 Hvad skal du vide

• #2   17. aug 2016 deres kæder og kædestrammere er elendige.. kæden bliver lang på dem, og med tiden tager det følge skader, hvis bilen har kørt over 200.000km vil jeg anbefale dig at skifte kæden, hvis dette ikke er gjort før, jeg har selv skiftet en del af dem, relativ let operation smiley

de kan også godt finde på at brænde olie ved stempelringe / olietyvene, dog ikke så hyppigt

• #3   17. aug 2016 deres egr kan drille,
    eller nærmer, så klikker den, når den er kold

• #4   17. aug 2016 Kæde og højtryksbenzinpumpe er en svaghed på dem.

• #5   18. aug 2016 Den motor er bare generelt noget skrammel smiley

• Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #6   18. aug 2016 Jeg har fået nyhøjtrykspumpe + lamdasonde + Tændingsbro på trods af det går den dårlig i tomgang og hakker når jeg accelerere op i fart og så kører den ikke mere end 9 km /l hvad kan der være galt.

• #7   18. aug 2016 tjoooo den kan have udfordringer.

Højtrykspumpe - > kan være/er elendig
    Kæde -> alt efter årgang (om der er skiftet til ny kædestrammer, hvis ikke gjort så skift hele kæden og kædestrammer)
    Olieforbrug -> specifik serienummer som opel ved har dårlig stempelringe.

Kører nu fint ca. 11,5 km/l

• #8   18. aug 2016 hvis den går dårligt i tomgang og accelerer dårligt og har skidt brændstof forbrug, kan det sagtens være din kæde den er galt med.

jeg kan evt. skifte både takt kæden og balance kæden for dig uden regning hvis det er noget, jeg kan også skifte kun takt kæden, til en billigere pris, hvis det er mere aktuelt for dig smiley

send mig en besked hvis du vil have et tilbud. smiley

• Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    aug 2016

#9   20. aug 2016 Bilen blev renoveret for ca.30000 kr. For ca. 2 år siden, fordi den havde et stort olie forbrug hvor der blev skiftet stempler, stempel ringe, kæder, honet cylinder på alle fire, skiftet kæder og strammere+ topstykke planet og ny dysebro og som tidligere beskrevet Tændingsbro , lamdasonde ,højtryksbenzinpumpe på trods af det er den begyndt at skabe sig hvad kan der være galt. Hvor bor du Henrik S.

• #10   20. aug 2016 holder til ved fredericia, men hvis kæden allerede er skiftet, tror jeg umiddelbart ikke den fejler noget, det er mere hvis den aldrig har været skiftet, man skifter nemlig til en ny type kædestrammer smiley

• Klaus T
    Klaus T Tilmeldt:
    aug 2016

#11   20. aug 2016 Har du nogen ide om hvad der kan være galt, jeg er også villig til at mødes med så at du kan se eller høre bilen hvad den gør og ikke gør,hvad siger du til det?

• #12   20. aug 2016 Pumpen kan godt være på vej til at gå igen...

• #13   20. aug 2016 Har du overvejet at få en tester på istedet for bare at gætte?

Tryk regulatoren kan jo osse være dårlig men det vil du kunne se med en tester.

Kommentér på:
Fejl på vectra c

Annonce