{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye xenon D3s
  • #1   13. sep 2016 Har lige skiftet til Philip D3S xtreme i min søsters s5, virker super fint. Er ret skarpe i nærlys position. Men passer rigtig godt til den bil. Har ikke prøvet osrams..

• #2   13. sep 2016 Jeg har Cool Blue Intense på poloen. Det har en meeega lækker farve, men synes ikke de lyser nær så godt som de originale..
    Så hvis du vil have godt lys, så er det ikke dem du skal vælge, men vil du derimod have en lækker farve og lidt mere "klart dagsagtig lys", så er det klart cool blue! smiley

• #3   12. okt 2016 Jeg er ekstremt skuffet.

I lastbilen kører jeg med D2S, der har jeg smidt CBI 5500K i, og de lyser fint, dog synes jeg slet ikke at de nærmer sig 5500K i temperatur.

I Audien er jeg endnu mere skuffet. Osram har ændret D3S pærerne fra 5500K til 5000K, og de er nærmest halogenfarve. De har kørt 50-70 timer, så alt det med at de skal brænde til, er sket. Hvad jeg kan læse mig til, skal man give dem 20 timer, før de opnår den rette temperatur. Mine Philips Xtreme Vision 50+ på 4750K er mere hvide end både CBI D2S og D3S.

Jeg vil ikke anbefaler disse pære til nogen, er dybt skuffet over dem, især når man tager prisen i betragtning. Ydermere, når vejen er våd, så lyser de vejen ekstremt dårligt op.

Kommentér på:
nye xenon D3s

Annonce