{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Jacob Bøgh P
Jacob Bøgh P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

positions lys / canbus hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri

jeg har en passat 3cb6 som jeg er rigtig glad for men jeg er løbet ind i et ja forhåbeligt mindre problem

da jeg købte bilen var der eftermonteret led skinner der hvor tågelygterne sider(bilen er født uden tågelygter i front) fedt tænkte jeg ekstra blink blink... og det virkede jo skønt !... nå men efter at have haft bilen en lille månede sprang den ene positions pære nå ja det sker jo nå jamen jeg købte så to nye led positions pære selvfølelig med canbus modstykke i da ham jeg købte pærene af mente at det var dem jeg skulle bruge.. så lang så godt jeg for med møj og besvær skiftet pærene i begge side sådan mere blink blink... efter ar have haft bilen i yderligere 5 måneder står der lygte kontrol i mit display og positions pæren i venstre side lyste ikke (det gjorde skinnerne stadig) øv nå jeg for fat i nogle nye pære men denne gang uden at lyset vender tilbage til venste positions pære.. hvad gør man så nå jamen der var jo lys i skinnerne jamen så køre jeg så videre med det.. jeg har stadig lygte kontrol lampen lysende i displayet i bilen efter at have kørt en uges tid eller to er der så ikke længere lys i skinnerene heller og lygtekontrol lampen er også gået ud og jeg kan nu ikke få lys i pæren med mindre jeg sætter den direkte på batteriet i bilen hvilket jo ikke er en holdbar løsning er der nogen der har oplevet sammen problem om som har en løsning på problemet ?

ved godt det blev et langt indlæg men det var for at forklare hele forløbet på forhånd tak for hjælpen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  positions lys / canbus hjælp
Kommentér på:
positions lys / canbus hjælp

Annonce