{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Seyit Hasim C
Seyit Hasim C
Følger: 3 Emner: 23 Svar: 66

Fjernbetjent central lås. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en golf 4 fra 99 med central lås, uden fjernbetjening, men vil gerne konvertere den over til en med fjernbetjening. Hvordan kan jeg gøre det? Det skal dog være så originalt muligt, så vil gerne have det som en klapnøgle.

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernbetjent central lås.
  • #1   10. okt 2016 Original VW klapnøgle koster mellem 1500 og 2000 Kr. + kodning smiley
    vil du stadig have det originalt ??
    VW har i flere af deres modeller brugt et fjernbetjenings sæt fra "COBRA"
    har selv haft det på en POLO 9N og det funkede bare i de 8 år jeg havde bilen !
    polobjørn

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.920
    #2   10. okt 2016 Skide være med om det er originalt til så gammel en bil, du kan få meget bedre kvalitet uoriginal, sådan en golf 4 bliver aldrig en klassiker

• #3   10. okt 2016 Jeg beklager. Det jeg mener med original er mere looket og ikke håndværket smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.920
    #4   10. okt 2016 jamen en klap nøgle kan du sagtens få smiley

• #5   11. okt 2016 Jamen spørgsmålet er hvordan man gøre det. Der skal vel en form for modtager, som skal monteres dertil. Fordi chippen som sidder i min nuværende nøgle kan jo ikke føres over til en klapnøgle.

• #6   12. okt 2016 VW klapnøgler kan fåes ned til omkring 200 for en der ser original ud, med elektronik og det hele hvis at man ved hvor at man skal lede....

• #7   12. okt 2016 Seyit Hasim C:
    Du kan få klapnøgler med ny ID48 chip som skal kodes til startspærren. Dette kan gøres med VCDS men kræver at du har koden til startspærren som kun kan hentes med VDS Pro. Så snart at nøglen er kodet til startspærren, så kan den kodes i komfortmodulet sådan at den virker fjernbetjent til den centrallås.... dog kun såfremt at bilen er født med fjernbetj centrallås og hvis ikke så skal det eftermonteres....

• #8   12. okt 2016 Danger dane:
    Det er præcis det jeg leder efter. jeg leder efter et modul og tilhørende nøgler til sættet. Spørgsmålet er bare hvor det kan skaffes. Om man skal til Vw eller om man kan bestille fra eBay.

• #9   12. okt 2016 Nøglerne kan du få fra nettet. Og centrallås modulet kan også skaffes, men om det er bedst gennem VW eller ebay det ved jeg faktisk ikke. Og kan ikke huske om komfortmodulet skal kodes når at der pludselig kommer et centrallås modul på eller det bare er PnP...

Kommentér på:
Fjernbetjent central lås.

Annonce