{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

webasto diesel fyr toyota avensis {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en toyota avensis hvor jeg mit webasto fyr desvære ikke vil starte op jeg har ikke brugt det hele den her sommer (vidste ikke det skulle tændes en gang i mellen) og nu starter det ikke op der er ingen fejlkode i display alt ser normalt ud men jeg kan ikke høre flammen og der lugter af diesel uden der sker noget har læst lidt om det at det muligvis kan være et gløderør som er defekt men hvordan skal jeg lave en fejlsøgning på det ?

har fundet det her

http://www.bilvarmer.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=135&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=3

men hvordan kan jeg være sikker på det bare er et gløderør vil jo helst ikke undvære det eller skulle bruge mange penge på værksted

mvh rasmus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  webasto diesel fyr toyota avensis
  • #2   12. okt 2016 Det startet ikke op mandag morgen da den blev sat til kl 4.30 der var bilen kold men tirsdag morgen var bilen varm og alt var normalt men så igen samme problem i dag og så prøvet jeg i dag kl 17 da bilen var kold der startet det op i få min og gik så ud og der kom meget røg fra det troede faktisk der var gået ild i det så jeg hældte noget vand på og alt så normal ud igen har så taget strømmen fra og prøvet igen og nu vil den godt starte op kan høre flammen men køre kun i 3 min Ca og går så ud igen og derefter sker intet ?

• #3   13. okt 2016 lyder som gløderøret.

min gamle transit gjorde lige præcis det samme som du beskriver.
    den gang for mange år siden (2007/2008) der skulle jeg af med omkring 1.300 kr alt inkl. for udskiftning af gløderøret.

• #4   13. okt 2016 Lyder sq godt var det noget du selv skiftet eller er det med arbejdes løn ? Og hvor køber man dele til sådan et fyr ? smiley

• #5   14. okt 2016 Smed den på værksted hos dem her http://www.soeborg-auto-elektro.dk
    Blev lavet mens min chauffør ventede hos dem... Mener det tog omkring en halv times tid.

• #6   17. nov 2016 Har fundet frem til at det kun er webasto styring der er på og fyret må være et Toyota fyr (der sidder kun et ) og bilen er født med tilskud varmer og den laver samme fejl nogle gange på det altså fyret går ud og lugter af diesel smiley nogle gode råd eller må jeg smide håndklædet i ringen og køre til toyota og blive fattig ? smiley

Kommentér på:
webasto diesel fyr toyota avensis

Annonce