{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Lyde og vibrationer fra front akslen {{forumTopicSubject}}

Hej BG!
Har en Alfa Romeo som alt den tid jeg har haft den har haft vibrationer fra front akslen, fik afbalanceret de gamle fælge og dæk der sad på, skiftede klodser og skiver, men stadig var der vibrationer. Har så siden fået både nye dæk og fælge som selvfølgelig også er blevet afbalanceret og bilen blev sporet i samme forbindelse. Fik så monteret nye bæreamre, både øverste og nederste samt nye stabilisatorarme (kødben) i sammenhæng med syn, dog er der stadig vibrationer. Håbede ellers det ville forsvinde da jeg formodede det var et defekt kugleleje eller lignende. De vibrationer der er, er mere en slags små hop! Det føles mere som om bilen hopper en smule op og ned så snart jeg når omkring de 70 og begynder så småt at aftage når jeg kommer omkring de 100. Samtidigt med de vibrationer er der en "klonk" lyd fra front akslen også når jeg bremset hårdt eller kører over ujævnheder, derfor spørger jeg jer hvad i tror det kan skyldes?
Min første tanke er trækakslen da der muligvis kunne være slør i disse og det kunne skabe både vibrationer og klonk lyde? Ellers vil mit næste gæt være et ophæng af en slags, enten til gearkassen eller til motoren?
Sætter pris på jeres forslag og bud, tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyde og vibrationer fra front akslen
Kommentér på:
Lyde og vibrationer fra front akslen

Annonce