{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

GPS Speedometer signal på peugeot 405 {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle !!

Jeg har lige fået en Blaupunkt Travelpulit rns 149 Radio med GPS navigation....Den kan ikke finde min position, og vil ikke calculere ruten !!! Jeg har ikke monteret Speed Sensor kabel da min Peugeot 405 ikke har sådan et !!! har det kabel så meget at sige for positions pladsering ??

Nå men problem er vel at jeg skal have en speed impuls sensor på dyten ??? er der en nem og relativ billig måde at gøre det på ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS Speedometer signal på peugeot 405
  • #2   14. aug 2006 Når din navi er helt ny kan der godt gå en time eller 2 før den finder din positon, da den er lavet i taiwan eller noget tror den stadig den er der..Det er ikke usædvanligt.. Tænd den og kør i en time så tror jeg den er der..

• #3   14. aug 2006 Anlæget er ikke nyt...jeg købte det brugt !!! har lige rodet med det igen...når jeg laver en navigation simulation (en demo funktion maskinen har) så finder den fint hvor jeg er og tager udgangspunkt derfra, så jeg tror ikke det har noget med antennen at gører..jeg tror det er nogle kalibrerings ting der skal være i orden....så derfor tror jeg den skal bruge det impuls signal !!!

• #4   15. aug 2006 Har nu fået bekræftet fra Blaupunkt at RNS 149 ikke virker uden Speed Sensor signal !!! også kaldet

GALA signal
    Techo signal
    Electronic speedometer impuls
    o.s.v......o.s.v

Så opgaven er nu at få en élektronisk speedometer impuls ud af en peugeot 405...
    billigste løsning er på nuværende tidspunkt denne

http://www.bluespot.co.uk/stock/speed_sens.asp

Men jeg vil MEGET gerne hører om der er andre der har prøvet at lave et sådan impuls signal fra en ellers mekanisk speedometer bil ??? og hvordan de så gjorde det

• #5   16. aug 2006 Er der virkelig ingen der har rodet med det på en bil før. som ikke har speed puls ?

• #6   26. aug 2006 http://www.delta-autotronics.com/Speedsensors.htm

her kan du se at der intet er

Kommentér på:
GPS Speedometer signal på peugeot 405

Annonce