{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.393 visninger | Oprettet:

AmdiP
AmdiP
Tilmeldt:
26. feb 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Bagrudevisker - VW Polo 1.6 TDI 2013 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Vi har sat et bagklap-monteret cykelstativ på vores VW Polo 1.6 TDI 2013 og var i den forbindelse opmærksomme på ikke at have automatisk bagrudeviser på, da dele af stativet er monteret på baggrund.
Anyways, da vi starter bilen, sidder der åbenbart en sensor - eller også kører den sammen med forrude-sensoren, der ved regn automatisk får bagrudeviskeren til at køre. Det resulterer i, at den selvfølgelig kører sig selv fast i stativet og har efterfølgende siddet i "top-position". Den virker ikke mere og nu og jeg kan heller ikke bevæge den manuelt. What to do?
Jeg har kigget sikringer igennem, men umiddelbart ser der ikke ud til at være nogen sprunget.
Det har været svært at søge sig frem til et sikringsdiagram til netop denne bil - og derfor vil jeg stadig ikke udelukke at det kan være en sikring. Det er i øvrigt ikke ud til at man sådan officielt kan få fat i diagrammer - tips?

Kan der være andre ting jeg skal være opmærksom på? Jeg tænker jo umiddelbart at sikringen skulle være gået før motor/ledninger er brændt af...? Kan man som menigmand nulstille e.l.?

På forhånd tak for hjælpen! Og god weekend til jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagrudevisker - VW Polo 1.6 TDI 2013
  • #3   12. nov 2016 Husk til en anden gang, at bagrudeviskeren starter automatisk, hvis forrudeviskerne er aktiveret og du sætter i bakgear.

  • AmdiP
    AmdiP Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #4   12. nov 2016 Mikkel A: Super, jeg prøver lige at tage et nærmere kig på den i morgen når lyset er til det. Ellers prøver jeg batteriet.

    Kia GT: Se, det anede jeg jo ikke. Takker for info - det er helt sikkert anvendeligt!

    God lørdag aften til jer smiley


  • AmdiP
    AmdiP Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #5   14. nov 2016 Lige en hurtig opfølgning - det var ganske rigtigt sikring 42, der var røget sig en tur. Den havde jeg misset i første omgang, så tak til Mikkel for at gøre opmærksom på netop den. Viskeren er nu i fuld vigør smiley

Kommentér på:
Bagrudevisker - VW Polo 1.6 TDI 2013

Annonce