{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw problem
  • #1   15. nov 2016 du har en fejl på dit abs / esp system

• #2   15. nov 2016 Er det noget som er gået i stykker?

• #3   15. nov 2016 få sat en tester på bilen, det betyder at noget er i stykker, ja smiley

der er en fejl et eller andet sted i dit abs/esp system, en tester kan gøre dig lidt klogere på, hvorhenne du skal lede efter problemet smiley

• #4   15. nov 2016 Okay super

• #5   16. nov 2016 Det kan som skrevet være i dit ABS-Modul hvilket ofte ses. Du kan evt. håbe at det bare er en føler der er træt af at det er blevet så koldt for så kan det holdes til menneske-penge..

• #6   16. nov 2016 Det ses ofte på ældre bmw'er at deres sensorer går kolde. Du kan forsøge at rense dem først, men det har aldrig virket for mig.
    En lille advarsel, hvis udlæsningen siger abs sensor, så overvej alvorligt at købe en original, jeg har haft problemer med OEM sensorer (E39, 520).

Der er iøvrigt nok en tråd eller to her et sted omkring netop abs/dsc problemer.

• #7   16. nov 2016 Ved ik om jeg vil kalde en E87 en gammel bil;)

• #8   16. nov 2016 En BMW E87 er da en gammel bil i nogle tilfælde hvis vi taler fra 2004-2008 tiden.

Men ja, på med en tester og se hvad den siger. Kryds ben og fingre for at det ikke er dit ABS-modul..

• #9   16. nov 2016 Hvis det er ABS modulet, og det ligner det på min 2000 e39, så handler det om nogle tynde tråde inde i modulet som mister fodfæstet på printet.

Jeg har haft mit "skilt" ad og loddet på også. Vid at det skal skæres op, og det ikke er nemt at samle det pænt igen. Forsøgte med plastiklodning, men endte op med sort silikone.
    Der findes youtube videoer, og er dit modul defekt har du vel ikke det helt store at tabe.
    Kan du ikke lodde nu, så lad tilgengæld være med at øve dig på abs modulet, det er nogle forbandede smalle ledninger.

• #10   17. nov 2016 på en e87, er abs ringene i bag, på trækasklerne, virkeligt dårlige smiley

Kommentér på:
Bmw problem

Annonce