{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Yaris generator ens diesel - benzin? {{forumTopicSubject}}

Står akut og skal bruge en generator til en 2003 Toyota Yaris D4D
(hvis det betyder noget, starter stelnummer med JTDKC183)

Den lokale hugger har en fra en 1,3 benzin liggende.
Kan jeg bruge denne til bilen??

Har slået det op på nettet, og det ene sted siger de at de er ens, og det andet sted at den ikke kan bruges.
Den brugte del hos huggeren har nr: 27060-21020

Håber der er en der kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yaris generator ens diesel - benzin?
  • #1   17. nov 2016 Der findes flere forskellige.
    Er det en 70A generator du har på så passer den fra en 1,3, er det en 80 eller en 90A generator du har på, så passer den ikke.

• #2   17. nov 2016 Har ikke bilen ved mig lige pt. den skal flyttes med Falck.
    Men når jeg slår bilen op for nye dele, kommer de alle frem med 70A. Og tænker at det lyder meget rigtigt da bilen er uden aircon, el-ruder osv..

• #4   17. nov 2016 Om det er en 70, 80 eller 90 A generator har nok ikke den store betydning - derimod om den passer i beslag og drivhjul, medmindre man selv kan snedkerere lidt smiley

Evt. kan du også få den gamle renoveret hos en autoelektriker - men hvad fejler den? Laderelæ/ensretterdelen kan du evt. selv skifte - og de koster ikke alverden.

• #5   17. nov 2016 Nu har jeg hentet generatoren, og hvis de ikke skulle være helt ens, så skulle forskellen være remhjulet, om den er med 3 eller 5 spor. Så flytter jeg bare remhjulet rundt smiley

Kommentér på:
Yaris generator ens diesel - benzin?

Annonce