{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.615 visninger | Oprettet:

Fejl ratvinkelsensor/esp/abs {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Søger en som er en haj med VDCS tester, og ville kunne hjælpe mig med at få fejlen væk.
Bilen er en Audi A4 B6 årg. 2002 1.8T

Vi har prøvet at kode den, men kunne ikke få lov at komme videre ind og nulstille den - den bliver ved med at skrive spærret.

Fejlkode:
18010 - 18036 - 18107 skriver testeren nu?

Kan nogen være behjælpelig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl ratvinkelsensor/esp/abs
  • #1   24. nov 2016 har du skiftet sensoren?

og er det kopi vcds?

nogen fejlkoder kan kopi vcds ikke fjerne

• #2   24. nov 2016 Ja, ratvinkelsensoren er skiftet.
    Jeg har kun den "billige" udgave herhjemme - men en kollega har den nyeste udgave som der også bliver betalt for. Og den har heller ikke kunne gøre det?
    - den skriver også spærret, selvom vi har prøvet med at dreje helt til venstre, derefter helt til højre osv som testeren nu siger man skal.

• #3   24. nov 2016 okay? lyder mærkeligt

jeg fjernede engang en fejlkode på en golf 5 som ikke kunne fjernes med kina udgave vcds men min originale ross-tech vcds kunne godt.. der forsvandt hans servo styring når hans bil løb tør for strøm

• #4   24. nov 2016 Hvad mener du med spæret? Hvis fejlen ikke kan fjernes, er det fordi problemet er ikke løst endnu. Hvem siger at det var føleren der var i stykker?

• #5   25. nov 2016 Ja, det virker også mærkeligt. Fejlen er netop opstået af at bilen har holdt stille i et længere stykke tid, og derfor så er tabt helt for strøm - nyt batteri er monteret.
    Det var en mekaniker der mente det skulle være den der lavede fejlen?

På computeren siger den at rattet står -2,5 selvom rattet er ligeud.
    Piller man ratvinkelsensoren af skriver den 0,0 ??

• #6   25. nov 2016 Tjek ledninger ved styrboks for fugt eller lignende.

• #7   27. nov 2016 Har du prøvet at køre en tur i bilen ?. Det skulle gerne nulstille ratvinkelsensoren.

• #8   28. nov 2016 Jeg og en kollega vil gå bilen igennem for evt. brud på ledningen snarest.

Thomas R: Hvad mener du ? Køre i bilen til hverdag? Og prøvet hvad jeg har beskrevet i tidligere besked? Har du nogen andre ideer?

Kommentér på:
Fejl ratvinkelsensor/esp/abs

Annonce