{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

1,9 tdi 115hk går ud, a4 b7 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står med denne audi, den går periodisk ud, når den er tændt.
Det er føles 100 % som om at brændstoftilførslen bliver cuttet, Den kan gå ud i tomgang, og den kan gå ud når man kører på motorvejen.
Både kold og varm

Efter den er gået ud, er den meget svært starte igen. Ved at køre i starteren cirka 5 × 20 sekunder, og ved at presse speederen i bund, kan man få bilen til at starte igen, men man ved ikke om den går ud 10 sekunder efter eller 10 timer efter.

Ting der kunne være galt jeg er kommet frem til:
-en knækket ledning
-fejl i speeder/gas respons
-startspærre
-brændstofpumpe
-batteri
-stelforbindelse

Jeg håber på gode forslag, eller folk med erfaring fra lignende problem:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1,9 tdi 115hk går ud, a4 b7
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #1   27. nov 2016 Hvor gammelt er filteret ? Hvis du ikke har nogen fejlkoder ville jeg nok starte der.

• #2   27. nov 2016 Det ved jeg faktisk ikke.
    Jeg har sendt den til mekaniker, de udlæser fejlkoder på mandag:-)

Opfølgning følger

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   27. nov 2016 Naar du kan koere saa laenge paa starteren og den saa starter igen vil jeg vaere meget overrasket hvis det er et batteri/loes forbindelse der er problemet.
    Kan vaere flere ting,men jeg ville helt sikkert starte med filteret,isaer naar du ikke ved hvor gammelt det er.

• #4   27. nov 2016 speederen er det ikke. var det den ville ecu automatisk hæve omdr til cirka 1500. så man kan humpe stille og roligt på værkstedet med bilen. tjek lige dit brændstoffilter. ellers er ledningerne til dyserne et kendt problem på en pd motor smiley

• #5   27. nov 2016 Tak for indlæg!:)

• #6   27. nov 2016 når den går ud, og du kører den på starteren, så tjek om din omdrejningsnål løfter sig. Du kan også, når den går ud imens du kører, holde øje med om nålen falder ned på nul med det samme, selvom bilen triller i gear.

Hvis nålen falder ned på 0 ville jeg starte med at udskifte krumtapsføleren.

Kunne ikke forestille mig at det er filteret, da den typisk vil gå i stå når du accelerer eller kører i høje omdrejninger.

• #7   27. nov 2016 Nålen falder fra de omdre den er ved til 0 så hurtigt at den kan, bare på et splitsekund!
    Krumtapsføleren var et godt bud:)

• #8   27. nov 2016 Så er det krumtapsføleren jeg ville udskifte.

Det kan dog godt være andet, f.eks tændingsbundstykket der har en dårlig forbindelse.

• #9   27. nov 2016 Taaak henrik!!:)

• #10   9. dec 2016 Vand i sikring/relæboks i motorrum!!!
    Utæt gummipakning:-)

fedt at finde fejl, håber den virker perfekt efter nye kommer på-

Relæer irret
    Nye er bestilt:)
    Mandag skal den samles igen

Kommentér på:
1,9 tdi 115hk går ud, a4 b7

Annonce