LED Pærer til baglys/stoplys samt baklys {{forumTopicSubject}}
Hej,
Det er til en 2001 Passat Variant 3BG.
Jeg har på et tidspunkt købt nogle 1600LM pærer til min bag/bremselys og må erkende at de for det første lyser af ht og ikke sidder rigtigt i soklerne da jeg har været nød til at modificerer dem hvilket var meningen i følge sælger. Men findes der nogle pærer der holder kravet om at bremselys skal være væsentlig kraftige end baglys/positionslyset. Jeg synes nemlig at de alm glædepærer er lige "kedelige" nok, samt gerne vil bibeholde skiftet til LED.
Men kender folk selv til nogle pærer eller deslige i LED der er lige til at klikke/"skrue" i BAZ15d soklerne og som gerne lyser kraftigere end standard glødepærer og naturligvis rødt?
Og hvad med baklyset. Har godtnok skiftet dem til LED, men der skal de så til gengæld være kraftigere sådan at jeg bedre får oplyst området bag bilen. Lige nu sidder der 1600LM Kold Hvid LED i og jeg vil gerne bibeholde den kolde hvide farve .
På forhånd tak for hjælpen.
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
Flere af dem var saa svage at den alm 5w var kraftigere end led paerens "21"w.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3318 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.298
Ved ikke hvad lumen de har men der er godt nok knald på
http://m.ebay.com/itm/T15-W16W-10W-White-15-SMD-5050-Canbus-Cree-LED-Backup-Reverse-Bulbs-Light-DC-12V-/322250196135?nav=SEARCH
nov 2002
Følger: 11 Følgere: 173 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 1.915
i_ipek, min driller også med bremselyset, men vil lige prøve at sætte min tester på og se om jeg kan få slettet den fejl den står med og så få det løst. For vil helst ikke tilbage til glødepærer, for de var godtnok ringe. Og har set dine baklys pærer, og det er lige lidt for meget krudt til mig
Daniel A: Tror sq ikke de er til at få igennem soklen, en ting er at monterer dem i soklen men hvis de er meget bredede end en alm glædepærer får jeg dem ALDRIG monteret i lygten da de så er for store.
LED Pærer til baglys/stoplys samt baklys