2.375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

michael k
michael k
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Måske sprunget tandrem Audi a4 2005 Måske sprunget tandrem Audi a4 2005

Hej alle
håber der måske er nogen herinde som kan hjælpe mig
Jeg kom kørende i bilen ville holde ind på en resteplads på vej der ind ca 10 kmt mistede jeg al træk og motor gik i stå
jeg prøvede igen at starte og hørte en mærkelig lyd fra motor
jeg kunne se ude i motor rummet at kileremmen kørerundt nå jeg sætter tænding på men motor starter ikke op og der kommer en mærkelig lyd derfra hvor tandremmen sidder
har disse billeder
kan se der er en mærkelig gummiring ved det nederste hjul på kilerem systemet som ikke plejer at være der

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske sprunget tandrem Audi a4 2005
  • michael k
    michael k Tilmeldt:
    sep 2011

#1   6. jan 2017

profilbillede
  • #2   6. jan 2017 billederne viser ikke noget ,men alt du skriver tyder på at tandremmen er gået ,den sidder inde bag dækslerne.

• michael k
    michael k Tilmeldt:
    sep 2011

#3   6. jan 2017 ja jeg er bare i tvivl og hvis det nu kunne være andet også fordi at på billlederene er der den gummiring som er røget ud , og jeg ja ved ikke lige hvad jeg skal gøre fordi gider ikke ofre over 40 tusinde på bilen
    og tusine tak for det hurtige svar

• #4   6. jan 2017 hvis den lyder helt forkert og starter køre hurtiger end normalt , er det 99% sikkert , men ellers kan øverste dæksel meget nemt afmonteres og så kan du se om der er gummi spaghetti derinde.

• #5   6. jan 2017 Den gummi ring sidder inde i din krumtap remskive. Den beskytter bare boltene. Løsn det øverste tandrems dæksel og kig ind til remmen

• #6   6. jan 2017 som andre siger tag dækslet af det nemt to klips så det taget af og kik ind så kan du hurtig se hvad der ér slet er det en 1.9 tdier ?

• #7   6. jan 2017 men det ser godt nok mærklig ud hvad jeg kan se så det gummiet i multiremhjulet der er gået løs og røgen ud det har jeg ikke set sket før kun at det er bleven dårlig den har vel ikke larmet meget fra motoren i et stykke tid ?

• #8   6. jan 2017 Bare bliv ved med at prøve at starte den.. Det værste der kan ske er at du skal have fat i en ny motor, og det er jo småtingsafdelingen.. smiley

• #9   6. jan 2017 jeg vil mene #5 og #7 har fat i det rigtige. Jeg har lige læst noget tilsvarende på Audiclub.dk. Det skulle være noget vibrationsdæmpende der er vulkaniseret fast, men kan give slip efter noget tid. Jeg tror dog ikke det har noget med startproblem at gøre.
    Mvh. Gert

• #10   7. jan 2017 hvis remmen ser ok ud, så ville jeg prøve og få fat i noget startspray og sprøjte ind i indsugningen og se om den kan køre på det, hvis den kan det, har du et brændstofproblem..

• #11   8. jan 2017 du kan jo også være heldig det kun er remhjulet der er gået fra hinanden og smadret kromtapsensor og ikke taget tandremmen så starter den heller har du funden ud af det ?

Kommentér på:
Måske sprunget tandrem Audi a4 2005

Annonce