{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E46 køler slange
  • #1   12. jan 2017 På en 10-20 år gammel bil kan man vel sagtens forvente at en gummislange bliver mør og revner smiley

  • #2   12. jan 2017 Det er jeg udemærket klar over, men derfor kunne det jo godt være, at det er nogle svage punkter... ingen slanger er mørner efter hvad jeg kan se

  • #3   12. jan 2017 Har oplevet at man ikke kan se revner før slangerne er varme og trykket stiger smiley

  • #4   12. jan 2017 Har fundet hullet, det var under beholderen

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #5   12. jan 2017 Ekspansionsbeholderen kan godt blive utaet paa dem,tjek koeleren samtidigt,hvis den er begyndt at haenge med bugen som i et "U" nede i bunden er det tid til udskiftning.
    Og faa den udluftet ordentligt,alt for mange faar det ikke gjort og boevler meget med det.


  • #6   12. jan 2017 RSP køler ser fin ud, men den var godt utæt ved bunden af beholderen

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #7   12. jan 2017 Ok,saa er det bare paa med en ny beholder,husk nye pakninger/o-ringe.
    Har du styr paa udluftning ?


  • #8   12. jan 2017 Forhører mig hos schmiedmann i morgen, når jeg henter det... men hvis du har nogle tricks

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #9   12. jan 2017 Jeg plejer at goere som foelgende :
    Taending paa,stil den paa fuld varme til kabinen,det aabner for vandet til dit varmeapparat.
    Tag den oeverste slange af koeleren og drej den saa den peger opad men stadig sidder paa motoren.
    Tag laaget af eksp beholder.
    Saa haelder du STILLE OG ROLIGT,og det var STILLE OG ROLIGT smiley dit blandede vand og koelervaeske ned i den slange,brug ca et minut pr liter,derved undgaar du luftlommer.
    Naar du kan se at koelervaesken er oppe ved studsen hvor den oeverste slange sad er den fuld,saa drejer du slangen igen og strammer spaendebaand paa motor og beholder.
    start bilen med fuld blaes paa varmen og lad den komme op i temperatur,tjek niveau og maaske giv den en smule mere.
    Har gjort saadan i mange aar og har aldrig oplevet luft i systemet smiley


  • #10   12. jan 2017 Prøvet jeg tak

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #11   12. jan 2017 Var saa lidt smiley

  • #12   12. jan 2017 det skal jeg lige prøve! jeg plejer at løfte den i fronten osv.. det andet lyder smart og hurtigt rsp 36 smiley

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #13   12. jan 2017 Ja jeg har aldrig loeftet dem i fronten,ikke noedvendigt med denne metode.
    Har en gammel E36 325i som banebil og haelder vand paa den ved hver trackday og skifter til koelervaeske igen efter banekoersel saa det er blevet skiftet nogen gange smiley


Kommentér på:
E46 køler slange

Annonce