{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Fiat Ducato styretøj {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Min Fiat Ducato 2.3 Mjt 130 Kassevogn fra 28.11.2014 har slør i begge forhjul når man tager fat i hjulet klokken 9 & 3.

Havde bilen hos Fiat som fortæller at det er styrestangen / sporestangen som er defekt i begge sider og at de ikke er til at skifte så der derfor skal nu tandstang på.

Jeg har nu fundet delen flere forskellige steder....
Er der nogen som ved om det bare er Fiat der ikke har delen, eller er det bare for at lave mersalg ved at skifte komplet tandstang?

Mvh
Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Ducato styretøj
  • #2   14. mar 2017 Er med på der er flere penge i tandstang, 15K hos Fiat, men er det rigtigt at sporestangen / styrestangen ikke kan skiftes?

• #3   14. mar 2017 det lyder meeeget mystisk ? smiley vil da i værste fald sige at de inderste styrekugler skal skiftes med, hvis de yderste sider så uhjælpeligt fast smiley (( går ud fra det er det som er problemet))

• #4   14. mar 2017 den yderste stang som sidder på spindlen med styrekuglen i kan bevæges i kugleledet uden problemer og der er ikke noget som er groet fast.
    men den stang der går fra styrekuglen - som er lang https://www.motordoctor.dk/products/2217672-styrekugle - og ind i tandstangen er den som Fiat siger er slidt og IKKE kan købes hos Fiat.... bare mærkeligt at man kan få den stang alle andre steder lige fra udenlandske sider over Thansen og også FTZ.

Tror jeg kommer til at høre et andet Fiat værksted om de er af samme opfattelse omkring delen ikke er til at skaffe hos Fiat.

• #5   15. mar 2017 Det er I hvertfald noget fis, få dem til at montere dem fra ftz, så er det problem vel løst? smiley

• #6   15. mar 2017 Har haft fat i er andet Fiat værksted og jeg behøvede ikke engang at forklare færdig om hvad der var galt før han sagde nu tandstang.
    Fiat har ikke den del i deres program af reservedele, kun ny tandstang.
    Fortalte at man kunne købe delene alle andre steder hvortil han svarede at han som reservedelsmand på et autoriseret værksted ikke kunne sige OK for en del som Fiat ikke sælger.

Ringede derefter til SDS og fik en pris på 4K for styrekugler og styrestænger i begge sider samt sporing bagefter smiley

• #7   15. mar 2017 synes også det er lige tidligt nok at få ny tandstang på smiley

Kommentér på:
Fiat Ducato styretøj

Annonce