1.632 visninger
|
Oprettet:
LED pære {{forumTopicSubject}}
Hey alle
Det sådan jeg har en Ford KA med Canbus og skiftet til LED pære til nummerplade da jeg ikke gider skifte pære her og der hele tiden. Men den tænder self lampepæren.
Pærene er MED canbus. Er det så en fejl på pæren eller at det så følsom at man derfor må leve med den lampepære i instrumentet ? Eller om det kan være fejl på LED-pæren ?
Mvh Peter
På forhånd Tak
nov 2014
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 1.137
......... for så skulle det normalt virke. ?
Det jeg har hørt om denne type Led er, at de bruger den normale effekt på 5w , så bilen ikke kan "se" , om det er en normal glødepære eller Led.
okt 2002
Følger: 2 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 29 Svar: 584
Problemet er at LED normalt bruger meget mindre strøm end en glødepære og derfor skal have en modstand påmonteret hvor det overskydende bare skal brændes af som varme. Derfor har de en køleplade på bagsiden.
Det med pærerne har egentlig intet med CAN-BUS at gøre. CAN-BUS som din rigtig nok har, er ikke noget man bruger ved pærerne. Her måler man bare strømmen til pæren. CAN-BUS er digitale signaler og kræver en mikroprocessor hvilket der ikke sidder i pærerne.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3318 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.257
sep 2013
Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 16
Der stod bare canbus og sagde at jeg ikke gider noget med at bygge modstand på ledninger for det.
Nogle links til gode led pære.
Ja det rigtig man kan være uheldige med LED. De ikke fejlfri nej. Men man kan vel lov at håbe :_)
God dag folkens og tak for svar indtil videre
maj 2009
maj 2009
http://s.aliexpress.com/6FVr6V7r
LED pære