{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp stik til elektrisk sæde
  • #1   23. mar 2017 Hmmm , har lige for nyligt lavet el-justerbart passagersæde i min.

Der var ingen ledning forberedt til dette. Men måske der er i din. ........ hvis der er , så er det en af de tykke ledninger i det store sorte/blå stik.

Ledningen skal kunne trække helt op til 18 A , når det køres i stop-position.

Har du ikke et diagram over bilen ?

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 33
    #2   23. mar 2017 hej der er ikke forberedt stik nemlig så skal selv have trukket noget strøm dertil . med ved bare ikke hvad for nogle ledninger der skal tilsluttes på sædet. tænkte også de 2 tykke i det blå stik. men hvad så med de sidste 3 tynde ledninger i det blå stik

• #3   23. mar 2017 Der er nok ledning til sæde sensor, samt også hvis der er airbag i sædet, samt der er ledninger til sele-switch.

• #4   23. mar 2017 Kan du ikke komme til at se, hvilken ledning, som går til selve motoren ?

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

#5   23. mar 2017 okay mange tak for svaret smiley så vis jeg forstår det rigtigt er det kun de 2 tykke ledninger der er til sæde justering

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

#6   23. mar 2017 nej har prøvet der sidder 3 motor i sædet til ryg læn og højde justering og så frem og tilbage. så de har ikke samme farve som dem der er i det blå stik men er lige så tykke så går ud fra det er dem

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

#7   23. mar 2017 jeg tror det grønne stik er til airbag uden jeg er sikker smiley

• #8   23. mar 2017 På min var det den sorte og røde, som her er trukket ud igennem siden. Altså til sædejustering smiley

profilbillede
  • Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

#9   23. mar 2017 hvilken bil er det? var det kun de 2 ledninger du trak strøm til og så virkede det smiley ? hvor trak du strøn fra

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

#10   23. mar 2017 det må være den grønne og lyserøde så smiley

profilbillede
  • #11   23. mar 2017 Jeg trak fra sikringsboksen i motorrummet, og satte en 30A sikring imellem. Brugte 4mm2 ledning.

Uha, ja , det med ledningerne er et gæt. Det er ihvertfald en tyk ledning, både til + og stel.

Jeg tror du kan se det helt oppe ved motoren. Det kunne jeg sagtens.

....... Jeg byggede om fra det stik, som står ved siden af på billedet. Det var det, som sad på ledningsnettet til sædet, men det grå, var det der passede på bilen. ........ og så skulle der lige trækkes den omtalte +

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    dec 2014

#12   23. mar 2017 okay mange tak for gode og nyttige svar må igang imorgen smiley har lige et sidste spørgsmål. er der så konstant strøm og trak du en ledning til hver sæde eller bare en enkelt plus og så lusede den over til stol nummer 2 smiley

• #13   23. mar 2017 Jeg havde i forvejen til førersædet. Jeg var lidt fristet af at nappe strøm fra førersædet, men den var med 30A sikring, og de kunne hver trække 18-19A , når de kørte mod stop. Skulle det ske samtidigt, så kunne det blive 38A.

Så tog den sikre løsning, med en ny ledning til passagersædet......... det andet havde nok også gået tror jeg smiley

Men nemt nok at trække en ny ledning også .:-)

......... go fornøjelse med projektet ????

Kommentér på:
hjælp stik til elektrisk sæde

Annonce