ford fiesta titanium svær at draj? {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg har lige købt en ford fiesta titanium fra 2014 ved ford. Jeg var ude at køre første gang i den i går, det er virkelig luksus når man er vant til en gammel 206 MEN jeg synes virkelig den er stram at dreje og fik næsten et chok. Det skal lige siges at jeg kun har haft kørekort i 2 måneder, men jeg har da prøvet en del forskellige biler i de 2 måneder både nye og gamle. Min kæreste sagde at alle biler jo er forskellige. Jeg er dog altid lidt skeptisk, men jeg ville ikke gøre en "diskution" ud af det, hvis det bare er mig der ikke er så erfaren endnu.
MEN..
Jeg havde desværre rat med den gamle bil vi havde hvor jeg synes den larmede meget når vi kørte over noget. Det var bagbroen der skulle skiftes. Derfor spørg jeg lige her inde for at være sikker
Og
En anden ting.. nu hvor det er en næsten ny bil fra 2014 kørt 80000. Så tænkte jeg om det så stadig ikke ville være en god ide at kørt forbi mekanikeren for at få alt tjekket? Vi fik af vide ved ford at de havde gået alt igennem og skiftet olie, men hvis vi selv fandt nogen fejl havde vi 14 dage til at sige.
jan 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 23 Svar: 248
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 91
Jeg ved ikke hvor tung sådan en Fiesta er at dreje, men ville da være underligt hvis det var den tungeste du har prøvet. Lyder som en god idé at få en mekaniker til at gå den igennem. Du kan også få FDM til at gå den igennem som også kan hjælpe dig hvis sælger ikke vil udbedre fejl.
nov 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
jun 2013
nov 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
jun 2013
Mht reklamationsret så kan du læse om alle reglerne her også hvad angår bevisbyrde og lign. http://www.fdm.dk/biler/bilkoeb/brugt-bil/brugt-bil-hos-forhandler
mar 2017
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 35
Tror i skal få den tjekket
maj 2009
Følger: 81 Følgere: 386 Biler: 32 Emner: 61 Svar: 521
mar 2017
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 35
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 861
Det er alles sikkerhed der er på spil.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 23 Biler: 14 Svar: 120