{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Audi a3 turbo"
audi a3 turbo
hey jeg var lige ude og trille i dag da jeg drejede ud af rundkørselen gav den et smæk i hele bilen kan det muligvis være min gearkasse der er færdig bilen køre fint nok i gearne med hopper/slår når ...
hey jeg var lige ude og trille i dag da jeg drejede ud af rundkørselen gav den et smæk i hele bilen kan det muligvis være min gearkasse der er færdig bilen køre fint nok i gearne med hopper/slår når ...
Skrevet af: turbo tryk ja dak - 13. jun 2015
Turbo Audi A3
Har en Audi A3 1,9 TDi som jeg er lidt i tvivl om fejler noget. Ved let accelration kan man hører turboen suser, som om den blæser ud et sted, op til en 2-3000 omdr. så forsvinder det. Giver je...
Har en Audi A3 1,9 TDi som jeg er lidt i tvivl om fejler noget. Ved let accelration kan man hører turboen suser, som om den blæser ud et sted, op til en 2-3000 omdr. så forsvinder det. Giver je...
Skrevet af: < Frandsen > - 4. maj 2013
Audi a3 turbo stempler
nogen der kan fortælle hvor man kan købe forstærket stempler eller støbejern stempler til fornuftige penge
nogen der kan fortælle hvor man kan købe forstærket stempler eller støbejern stempler til fornuftige penge
Skrevet af: Mekanikeren - 14. mar 2019
Spar penge på din forsikring
aug 2008
Følger: 62 Følgere: 66 Biler: 3 Emner: 116 Svar: 915
jul 2014
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 11 Svar: 10
aug 2008
Følger: 62 Følgere: 66 Biler: 3 Emner: 116 Svar: 915
Audi a3 turbo