{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

den er helt gal.. {{forumTopicSubject}}

tja.. min mazdmazda 323 1.3i 16v er helt i uorden nu.. har lig haft den skilt af i kabinen - fyldt med fugt smiley nå, det er næsten ordnet nu, men... den knager og knirker, når jeg kører, i starten var d kun over bomb men nu er d også på ujævn vej, når jeg bremser hårdt, og nogengange når jeg drejer smiley - desuden er den lige begyndt at plaske fra tanken... og bilen blev synet for en måned siden smiley
nogen ider til hvad d kan være med hensyn til den knager osv.. tænkte på bagfjedrende men den gør d ikk hvis jeg står og trykker bilen ned, :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den er helt gal..
  • #1   1. sep 2006 hvis det er dine fjeder,vil den også opføre sig underligt når du kører over et bump,altså nærmest hoppe op og ned,så tror ikk at det er dét...

du siger den kirker og knager,siger den også sådan en dunkelyd når du drejer feks?

• #2   1. sep 2006 rassemuss - øh nej tak har næsten lig købt den! såå stfu plz

brunette - nej d er ikk klonk,d knager bare hehe

H&NT - kødben :S ??

• #3   1. sep 2006 1:tårnlejer bag er kendt for at knage på den model
    2: klonk lyd ved drejning kan være knokkelled
    og evt stabstænger for og bag, de knækker også ofte på den model, og som beskrevet tidligere er de billige
    (ca 60 kr stk)

• #4   2. sep 2006 well.. jeg kan godt lave noget selv.. men skal jo vide hvad d er først.. ingen mekanikere vil give mig råd :s..

Siger mange tak for hjælpen, smækker den op på lift på mandag og tjekker de ting igennem der er nævnt i tråden..

Kommentér på:
den er helt gal..

Annonce