{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.628 visninger | Oprettet:

Renault Scenic 2 ingen nær lys {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe smiley

Mit nær lys er pludselig forsvundet fra den ene dag til den anden.
Pærene virker stadig, da nye ikke virker.

Er der nogen der har prøvet det samme og ved hvad det kan være? Alt andet lys virker som det skal! Instrumentbrættet viser ingen fejl.

Kan det være et relæ, en sikring, styreboksen til lys der er fejl på ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Scenic 2 ingen nær lys
  • #1   20. apr 2017 Start med at kontrollere sikringerne.
    Den har begge Renault ved os sprængt til forlygten.

• #2   20. apr 2017 Puha, sikringerne er da slet ikke til at komme til, med mindre at man fjerne alt uden om ... Hvis vi nu antager at det ikke er sikringerne, kan det så være et relæ der er stået af, eller benytter Scenic'en sig af en board hvor det hele er loddet sammen?

• #3   20. apr 2017 Sikring til nærlys sidder så vidt jeg husker i UPC boksen i motorrummet. Ellers har jeg oplevet et par gange, at de kan brænde stikket ud til lygterne (pga dårlig forbindelse) i netop UPC boksen. Den sidder bag batteriet godt gemt væk i motorrummet.

• #4   20. apr 2017 Ja det kan jeg se smiley Nå, jamen så er det jo bare igang med at skille det ad og få tjekket det.

Har læst om at det også kan være selve UPC boksen der er defekt (løs forbindele)

Brænde stikket ud til lygterne fra UPC boardet eller ude ved lygterne ?

• #5   20. apr 2017 Det er et stik i selve UPC boksen

• #6   20. apr 2017 Er der ingen sikringsbox på siden af instrumentbrættet, lige indenfor førerdøren?

• #7   22. apr 2017 Okay smiley

Jeg syntes ikke jeg kan finde en sikringsboks inde i bilen,, har dog ikke skilt noget ad endnu, så den kan sagtens gemme sig..

Har læst mig frem til at det nok er UPC'en den er gal med. Jeg kan vel sagtens købe en fra england og montere uden problemer ? Der er vel ikke noget fancy ved det ?

• #8   22. apr 2017 Jeg ville nu lige tjekke sikringen, før at man bestilte nye dele hjem fra England smiley

• #9   23. apr 2017 Alt er tjekket, pærene skiftet, sikringer skiftet, UPC boksen er FIN, det virkede stadig ikke. Relæet virkede også fint, så blev jeg arrig og knallede den ene lygte en på siden, og WUPTI så var der lys i begge igen -.-'

Tak for råd og vejledning smiley

Kommentér på:
Renault Scenic 2 ingen nær lys

Annonce