{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.172 visninger | Oprettet:

Rudehejs vil ikke køre op {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har hat dørbeklædningen af i min Toledo MK4 for at montere stp plader i passagerdøren. Har i denne forbindelse taget stikket ud til knappen til vinduet.
Efter at have monteret dørbeklædningen og sat alle stik i igen vil vinduet nu ikke rulle op men kun ned.
Har haft rudehejsmotor pillet af for at se om det var pga. modstand at den ikke vil rulle op men der er ingen respons kun når jeg rulle ned. dette gælder på både knappen i fører og passager side.

Har læst mig til at en frakobling af batteriet kunne gøre det for at nulstille det men er der andre som har bud på hvorfor den gør det ?

Første gang den giver problemer efter at have dørsiden af.

på forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rudehejs vil ikke køre op
  • #1   1. maj 2017 Men du har på en eller anden måde (f.eks. ved at gå ind i samlestikket ved døren) fået den til at rulle op igen? - så motoren fungerer både op- og ned?

  • #2   1. maj 2017 på en del andre bileer skal du køre ruden op og holde knappen inde i 10 sekunder, evt samme med ned.

  • #3   1. maj 2017 Har måtte afmontere motoren til rudehejs for manuelt at skubbevinduet op igen.

    Når jeg kører ruden ned til den ikke kan mere kan jeg høre den laver en klik lyd, altså at sikkerheds trykket registreres. Når jeg så vil køre op igen kommer der ingen lyd eller registrering fra motoren.

    Har prøvet at holde begge op-knapper oppe i 15 sec uden nogen virkning.


  • #4   1. maj 2017 rudekontakten er defekt,
    har skiftet en del dem, i VAG biler

    sjovt nokm fordi ruden ikke vil køre op,


  • #5   1. maj 2017 bilen er 6 måneder gammel ca ?


  • #6   2. maj 2017 #5 OK - men nu har du selv rodet med det - og garantien er bortfaldet. Hvorfor købe en ny bil og så ikke have råd til en mekaniker?

  • #7   2. maj 2017 Ole B.

    Jeg vælger at forhøre mig herinde idet andre folk har oplevet samme problemer og derved ikke skulle opfinde den dybe tallerken.

    Ift den økonomiske del så kan min økonomi jo have ændret sig siden jeg købte bilen.


Kommentér på:
Rudehejs vil ikke køre op

Annonce