{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

abs problemmer på bmw e30 {{forumTopicSubject}}

hej jeg har problemer med abs på min bmw e 30 sensor fejler ikke noget. lampen lyser konstant det er med gammel model motor kan den have noget a gøre med abs problem og kan jeg måle det ud med tester da det er gammel model motor med 15 pins stik. håber på nogle gode råd fra bmw specielister elle kloge menesker. mange tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  abs problemmer på bmw e30
  • #1   8. maj 2017 Hvis du er 100 på at sensorerne ikke fejler noget, kan det jo være tænderne der er problemet.En ABS-ring kan være så rusten, at sensoren ikke kan registrere den længere., eller den kan være knækket.
    ABS-systemet har intet med motoren at gøre, så lad være med at rode det sammen. Du har en ABS-blok der regulerer trykket til hvert enkelt hjul. Derfor har hvert hjul en sensor, der registrerer hjulets omdrejninger. Hvis et af hjulene registreres som stillestående, vil den i sagens natur melde fejl.

• #2   8. maj 2017 ja men tæmker bare på nyer modeler har den et 20 pin tester stik med abs hvor jeg kun har 15 pins tester stik uden abs om det kan lave ballade begge forhjuls lejer er skifter med nye abs ring samt abs ringe bag på problemet ligger ikke ved hjulene

• #3   8. maj 2017 Så må du nok bide i det sure æble og opsøge dem med størst viden: BMW værkstedet. Du kan jo være heldig, at det er en fejlkode der bare skal slettes?

• #4   8. maj 2017 ja må jeg nok

Kommentér på:
abs problemmer på bmw e30

Annonce