1.485 visninger
|
Oprettet:
Ford Fiesta 2005 1.4 {{forumTopicSubject}}
Hej bg jeg har lige købt en Fiesta fra 2005 den har lidt problemer med at starte ligesom om den aflader batteriet ved ikke om der skal være et specialt original batteri i bilen ?? Det er en gejl der kun kommer engang i mellem ved ikke om det kan være starteren der er ved at gå sig en tur. Min radio i bilen er kodet nogen der ved hvor man finder den kode henne uden og skulle betale 250 kr plus moms ved Ford. ?? På for hånd
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 861
Ellers er der en lille chance for, at der sidder en mærkat et sted i handskerummet eller under askebægret.
Periodisk afladning kan udmåles med tålmodighed, men mit bud ville nok gå på generatoren eller forkert tilsluttet tilbehør som fx en forstærker.
Starteren bør KUN bruge strøm når den starter motoren. Ellers skulle den gerne være passiv.
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 7
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 2.194
Er det ensretteren eller hvad er det i generator der kan aflade. Kan det evt give svag summetone når generator er defekt.
Undskyld til trådstarter, men jeg vil mene svar kan hjælpe dig også.
Mvh. Gert
dec 2005
dec 2007
Men inden man kaster sig ud i den metode bør man sikre sig, at man har koden til radioen.
dec 2005
dec 2007
dec 2005
dec 2007
Jeg demonterede anlægget og skrev serienummeret af. Gik ind på den her:
http://www.pumapeople.com/decode.php
Og på et sekund havde jeg den rigtige kode.
Nummeret kan muligvis hentes ved at holde knap 2 og 6 inde samtidig når man tænder radioen. Det lærte jeg først EFTER strabadserne.
Ny kobling. Nye bremser. Nyt batteri. Nu også lyd i dytten.
En glad Fiesta-ejer.
OBS! Du skal huske, at serienummeret er det med MO XXXXX Hvor O altså er et nul.
Håber det virker for dig også.
dec 2005
Ford Fiesta 2005 1.4