{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Xenon i VW Passat 3C ? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg på igen måder nogen stor bil nørd smiley

MEN har lige fået mig en lækker VW Passat 3C 2.0 TDI, dog er jeg ikke super tilfreds med lyset, så tænkte om det ville være nogen go ide sætte Xenon i (og ja jeg ved godt det ikke lige er super når den skal synes - men den tid den sorg).
Jeg har kunne læse mig frem til, at man ikke bare kan sætte normalt Xenon kit, noget med nogle adaptere, men hvad skal man kigge efter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon i VW Passat 3C ?
  • #1   11. jul 2017 Få det lavet ordentligt med niveauregulering og lygtespul, nogle 3C'er har det fra fabrik
    Evt snak med au2sound i Næstved, de gør sig super meget i montering af ekstraudstyr og en del i originalt og fuldt lovligt led/Xenon smiley

• #2   11. jul 2017 Hvis den har ikke DE linser vil du hurtig blænde modkørende.

• #3   11. jul 2017 Canbus adaptere, og vælg nogle specifik til 3c'eren.
    Elnettet overvåges med hensyn til forbruget, så den blandt andet kan advare hvis der f.eks. springer en pære. Når du eftermonterer en anden lyskilde der har et lavere strømforbrug, tolker bilen det som om at der er noget galt. Derfor sætter man modstande imellem, så de kan udligne.
    Når du har fået modstandene monteret, vil jeg anbefale at du lige holder lidt øje med dem. Har set nogle af dem blive brandvarme, hvilket jeg ikke vil anbefale at køre rundt med...

• #4   30. mar 2019 er det en b6 eller b7 ??

Kommentér på:
Xenon i VW Passat 3C ?

Annonce