C1 (2016) sport små problemer {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Jeg er forholdsvis ny herinde. Men jeg har lige nogle spørgsmål jeg gerne have svar på ang. min nye bil.
Spørgsmål 1: Jeg har lige startet min bil og den kørte egenlig fint. Så godt efter 30 sek. kørsel stopper motoren. Motor lampen lyser, og stop knappen blinker. Kort efter starter motoren af sig selv igen. Resten af turen følte det som om den var langsommere end normalt? Nogen som ved hvad årsagen var til dette? Det er sket 2 gange?
Spørgsmål 2: På en varm sommerdag (også nogen gange på en kold vinterdag) har den også lidt problemer med at starte. Jeg kan godt få gang i den, men man skal holde tændingen inde i længere tid end normalt. Ellers starter motoren ik? Ret træls når det er en helt ny bil...
Spørgsmål 3: Min USB indgang til radioen siger også en hylde lyd når en iPhone har været sat til den i 5 min. Har sagt det til Citroën, fik dog bare svarer tilbage "Det er fordi den er kun beregnet til iPhone 4 og 4s."
Kan det virkelig passe? Lyder lidt mystisk i mit øre
Det skal lige siges det er en helt fabriksny bil. Og jeg har været på værksted med den. De nægter og tage den ind fordi de 2 første problemer er meget periodiske...
Men for at være ærlig ved jeg ikke meget om biler. Men ved værtfald når jeg sammenligner med en Peugeot 107 ( som er næsten den samme bil) som jeg har kørt meget i , har aldrig haft problemer og den er fra 2011
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 893
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.492
Både med touchskærmen og uden
jul 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.492
jul 2017