{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 2 1,8 turbo SYN
  • #1   26. jul 2017 Forhåbentligt ikke smiley

• #3   26. jul 2017 Det er der helt sikkert, men jeg tvivler på at de melder sig i et offentligt forum smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #4   26. jul 2017 Kender et par steder som er lidt ligeglade med ulovlige ting, men hvis din bil er lavet korrekt, så få den godkendt, det bliver den hurtigt billigere af, og du slipper for at skulle frygte og høre på dumme kommentarer omkring din ombygning smiley

Ps. Jeg tvivler på du får en synsmand til at erkende at han syner biler under bordet, det er jo deres job de sætter på spil!

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #5   26. jul 2017 Få det lavet ordentligt fra starten og få det godkendt så der ikke er noget at bekymre sig om. Det kan blive ekstremt dyrt hvis det går galt. Men den slags sker jo kun for naboen....

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #6   26. jul 2017 Din bil er jo ikke synet naar den ikke er lovlig ?
    Og dette emne forsvinder ligesaa snart der er en HA'er der ser det.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#7   26. jul 2017 Ok,jeg aeder mine ord igen,Ha'erne deltager nu i traaden...
    Sgu en serioes side det her...

• #8   26. jul 2017 jamen kan man godt få den godkendt med det

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#9   26. jul 2017 Start med at ringe til din forsikring og spoerg dem hvad du skal give for en Golf 2 med eftermonteret turbo.
    En tunet bil er altid dyrere at forsikre end en standard bil saa jeg ville ikke vaere chokeret hvis den kommer til at koster 2-3 gange mere end en Golf 4 1.8T.

• DisConFlubberated
    VIP

#10   26. jul 2017 Hvad skulle gøre at tråden blev slettet?

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#11   26. jul 2017 Haha,ja det ved jeg sgu heller ikke,vil du selv komme med et bud ?

• DisConFlubberated
    VIP

#12   26. jul 2017 Det var dig der påstod at tråden ville blive slettet, jeg kunne da godt tænke mig at vide hvorfor.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#13   26. jul 2017 Du faar mig aldrig til at tro paa at du ikke ved hvorfor,men lad mig da lege med.
    Holder foresporgelse om hjaelp til ulovligheder sig indenfor Bazooms regler om at indhold paa denne side skal holde sig inden for gaeldende lovgivning ?
    Ellers proev med logik.
    Eller lidt realitetssans.
    Eller ganske almindelig sund fornuft.
    Og som sagt,jeg ved godt at du bare sidder og leger dum nu smiley

• DisConFlubberated
    VIP

#14   26. jul 2017 Jeg leger skam ikke dum og vælger at svare logisk, udfra min sunde fornuft og med masser af realitetssans.

1: Jeg kan som almen bruger af siden ikke tage din kommentar seriøst, når du ikke kan bruge almindeligt skrivesprog der indbefatter æ, ø og å.

2: Jeg personligt ved, også som almen bruger af siden, at der godt må sælges tuning og andre ting til at modificere scootere, mc'er og biler, så længe det ikke er til brug på offentlig vej. Det kan kaldes en disclaimer eller ansvarsfraskrivelse på godt dansk.

3: Emner som den slags vi begge kommenterer i nu, kommer ret ofte. Endda oftere end du lige går og tror. Hvor står det at brugeren har en bil der er ulovligt ombygget, det kan være at bilen ikke er bygget om endnu? Udover det, så tror jeg også at du har været ung, dum og tankeløs engang, præcis som alle andre. 15-20 år senere kan man bare råde andre til at lade være med at begå de samme fejl. Men hvor står det at det er ulovligt at spørge om nogen kender en synsmand der tager penge under bordet? Det er ulovligt at få sin bil synet sort, det kan vi blive enige om. Jeg tror heller ikke at ret mange synsfolk vil risikere deres job, for at skrive på et offentligt forum, at det kunne de da sagtens klare.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#15   26. jul 2017 Saa fordi jeg ikke bor i DK og derfor mangler 3 bogstaver paa min PC kan du ikke tage det serioest ??? Virkelig ? Hvorfor saa punkt 2 og 3 ? smiley
    Er det det man kalder at skyde sig selv i foden ?
    En ting maa jeg da give dig,du er satme god til at snakke udenom...

• DisConFlubberated
    VIP

#16   26. jul 2017 Jeg har en makker der bor i grækenland, han mangler ikke de bogstaver på nogen måder, Carsten som også bruger bilgalleri bor i californien, han mangler da heller ikke de 3 bogstaver?

Hvordan har jeg skudt mig selv i foden?

Og hvad har jeg snakket udenom?

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#17   26. jul 2017 Saa fordi de har de 3 bogstaver paa deres PC kunne jeg ogsaa faa det paa min ? Nej,det kunne jeg saa ikke.
    Er det ikke at skyde sig selv i foden at sige man ikke kan tage noget serioest som man har valgt at tage serioest ?
    Hvor du har snakket udenom ? Laver du andet ?
    Lad mig spoerge igen :
    Holder foresporgelse om hjaelp til ulovligheder sig indenfor Bazooms regler om at indhold paa denne side skal holde sig inden for gaeldende lovgivning ?

• #18   26. jul 2017 RSP 36.

Hvor er du bosat henne??
    Hvis jeg må spørge smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#19   26. jul 2017 Bor i USA men arbejder pt i London UK smiley

• #20   26. jul 2017 Lyder fedt smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#21   26. jul 2017 Det er helt ok smiley

• #22   26. jul 2017 smiley

• #23   26. jul 2017 Står der noget omkring ulovlig tuning / andre ulovligheder i bruger betingelserne?
    Hvis alle emner omkring ulovligheder skal slettes, så får admin travlt.
    http://www.bilgalleri.dk/brugerbetingelser

• #24   26. jul 2017 Man kan kun elske BG smiley
    Lad dog manden spørge, du kan vel bare lade være med at skrive noget til hans indlæg. Hvorfor sidde i et helt andet land og lege politimand?
    Så skal du vel gennemgå ca 5000 indlæg hvor folk spørger om en sort mekanikker og fortælle dem at det er dybt ulovligt...

Og nu bliver du vel også pigefornærmet på mig, men forstår bare ikke helt din ophidselse over indlægget. Der findes ingen dumme spørgsmål-kun dumme svar.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#25   26. jul 2017 Gider ikke sidde og lege politimand,gjorde jeg det havde jeg vel ikke henvendt mig her men ved politiet ?
    Hvorfor har hvor vi sidder relation til det her ?
    Synes bare det er chokerende at dem der skal sidde og soerge for god ro og orden her paa siden ligefrem forsvarer oplaeg til ulovligheder.
    Men lad os da vende den om,laeser vi i avisen i morgen at en 18 aarig er koert galt i en ulovlig bil der var blevet ulovligt synet efter hjaelp her fra siden,synes vi saa stadigt det er sjovt ?
    Eller er det kun sjovt hvis det er andre det gik ud over ?

Er skam ikke ophidset,allerhoejst skuffet.
    Bliver skam ikke fornaermet,selvfoelgeligt findes der dumme spoergsmaal,det ved du jo ogsaa godt smiley

• DisConFlubberated
    VIP

#26   26. jul 2017 Der står så vidt jeg ved ikke noget om det i brugerbetingelserne, og brugerbetingelserne har jeg alligevel læst et par gange. Hvis der endeligt gør, så skal der tolkes vidt og bredt, og sindssygt mange forumemner skal gennemgåes og slettes.

Det sker dagligt, hvis ikke flere gange dagligt at folk spørger til mere motorydelse, motorombygninger osv, så er de emner pludseligt også imod gældende love og regler, da seriøst mange af de spørgsmål også omhandler overtrædelse af gældende lov. Og sådan kan man blive ved, det er skruen uden ende hvis det kommer så langt.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#27   27. jul 2017 Saa hvis der nok emner om ulovligheder er det ok ?

Hvad staar der i tredje linje under "Regler for brugen af Bazooms websites" ?

Og selvom det ikke skulle have staaet klokkeklart der havde jeg da haabet paa at almindelig sund fornuft ville have gjort at forespoergsel paa hjaelp til ulovligheder der i vaerste fald kan skade andre ville blive fjernet.

Men jeg tog fejl,det kan vi da i det mindste blive enige om,jeg takker for debatten,kan i have en god aften smiley

• DisConFlubberated
    VIP

#28   27. jul 2017 Det har intet at gøre med mængden. Det er ikke ulovligt at spørge om ting. Det er ulovligt at gøre ting, som fx at benytte sig af en synsmand der syner biler sort.

• #29   27. jul 2017 Synes da det er helt fint at bygge en golf 2 med turbo hvis man ville lave det ordentligt og få den godkendt

Når en synsmand tager penge den ene eller den anden vej og godkender den synes jeg det er skræmmende, både hvis der findes synsmænd der vil gøre det men også folk der tør kører rundt i en ulovlig bil, der kan blive rigtig dyrt ved uheld osv hvor forsikringen højest sandsynligt vil kræve regres og en ung 20 årig pludselig vil sidde med en stor gæld i rigtig mange år smiley

Nu er en golf 2 hellere ikke konstrueret til ret mange heste vel max en 150 stykker i noget gti og har desuden nok 30 år på bagen hvor bilen kan være blevet svækket ydeligere smiley

• #30   27. jul 2017 Hvis alle emnerne skulle handle om hvor vidt man skifter olie på sin jøde Aygo, og absolut ingenting andet end det.
    Så ville det kræftedeme være kedeligt!
    Der er ingen det gider høre om hvor vidt du ikke kan skrue på din nye kabinescooter, og der er aboslut ingen grund til at være en trækrammer og internetbetjent.

• #31   27. jul 2017

profilbillede
  • #32   27. jul 2017 Ha ha jonas, den er klasse smiley smiley smiley

• #34   27. jul 2017 1: Jeg kan som almen bruger af siden ikke tage din kommentar seriøst, når du ikke kan bruge almindeligt skrivesprog der indbefatter æ, ø og å.

og det fra en HA.... smiley . Ham kan man da ikke tage seriøs...

• DisConFlubberated
    VIP

#35   27. jul 2017 Fisker - læs brugerbetingelserne og du forstår. Jeg må kommentere på lige fod med alle andre i forum.

Der er mange useriøse brugere i forum efterhånden kan jeg se.

• #36   27. jul 2017 Jeg står da ved det jeg skriver, bare pga RSP skriver med gammel dansk skrift er hans indlæg da mere seriøse end mange andres..

du kan da kommentere som du vil, men den kommentar var bare noget jeg synes er så useriøs så det gør ondt...

Slut herfra ..

• #37   27. jul 2017 #33
    Tror ikke lige det er pga. bil modellen man laver sådan et indlæg... smiley

• #38   27. jul 2017 Reservedels pusher Jeg køre i en Golf 2 som jeg prøver at holde som ny og helst så original som mulig. Der findes altid nogle der er klar til at fuske.

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #40   1. aug 2017 Hej,

Du kan da sagtens få synet en Golf 2 med turbo. Jeg har selv en,,,
    En GTD altså.

En anden -lovlig- mulighed er at finde den bil der blev solgt på Golf2.dk for en hel del år siden.
    Opspor den, køb, sæt i stand og kør helt lovligt.

Hygge,
    Henrik B.

• Bjørn L
    Bjørn L Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #41   1. aug 2017 er det ikke sjovere og finde ud hvad der skal til for at den bliver lovlig med den turbo?

• #42   4. aug 2017 Tag kontakt til jo-tuning de kan højst sansynligvis hjælpe med dit projekt så din bil er lovlig og godkendt..

For at gøre en laaaaang historie kort og fri dig for moralske ord så kan det ikke betale sig at lade være, skulle det gå galt er du på næsten 100% på røven resten af dit liv smiley

Kommentér på:
golf 2 1,8 turbo SYN

Annonce