{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Delphi ds150e
  • #1   21. aug 2017 Jo.. med mindre du ikke har lave årsagen til fejlen

• #2   21. aug 2017 når jeg køre en test på den viser den ingen fejl på computeren men lamperne lyser i instrumentbordet..

• #3   21. aug 2017 Hvilken test er det du køre?

Lyser lampen når du bare tænder bilen normalt uden tester koblet til?

• #4   21. aug 2017 den med fejlkoder.

men har siddet og kigget lidt rundt i programmet og kan ikke finde nogle andre steder man skulle kunne slukke den...???

• #5   21. aug 2017 og du er inde i airbag menüen
    for at læse og slette fejl

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #6   21. aug 2017 Hvis det er på den 206er du har i profilen, så er det der problemet er, det vil sige at den tester du har ikke virker så godt med nogle Citroen og Peugeot modeller, her skal der så den rigtige tester til.
    Nu når det er en airbagfejl, så er det typisk stikkene under sædet der er problemet, prøv at lirke med stikkene eller adskille og rense forbindelserne og det gør du selvfølgelig med batteriet koblet fra

• #7   21. aug 2017 lyder lidt sjovt min ds150 har ikke haft nogen problem med at gå ind og læse airbag fejl på 206 eller 207 307 og 407er . går du ind på airbag ? og husk at lade bilen være slukket og slået til tænning . så når den er inden skal du trykke på den øverst ikon i v.s og den under den er til at slette koder . jeg har også pp2000/dragbox til psa men bruger det sjælden da delphi ordner det meste .

Kommentér på:
Delphi ds150e

Annonce