{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Baksensor i infodisplay kommer ikke frem (Periodisk / Fabia'16) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg har en ny Skoda Fabia fra 2016 hvor baksensor i infodisplayet ikke starter op hver gang man sætter den i bakgear - fejler er periodisk, så det betyder at Skoda ikke nemt kan finde fejlen.

Selve baksensorene er aktive (der kommer bib lyde når jeg bakker tæt på noget), men det kommer ikke frem i infocenteret (skærmen i bilen).

De har nu haft den inde 3 gange, hvor de to af gangene har opdateret den, men det har ikke løst fejlen. Opdateringen skulle løse fejlen.

De er nu løbet tør for idéer (sådan som jeg ser det), men har en mistanke om det skyldes en eftermonteret hajfinne antenne.
Den antenne er en "dum" skal som er tilkoblet Skoda's egen antenneforstærker. Altså der er ikke rodet med ledninger eller strøm i den nye antenne.

Der er vedhæftet et billede af samme antenne og hvordan den er monteret smiley

Vil du mene at den kan være skyld i det?

På forhånd tusinde tak for tiden! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baksensor i infodisplay kommer ikke frem (Periodisk / Fabia'16)
  • #1   1. sep 2017 Det lyder usansynligt, men mine Osram led nummerplade lys pærer, lavede også støj så radioen ikke virkede, lignende kunne måske være tilfældet hvis signalet fra P sensorerne er trådløst og hajantenne udsender noget støj men jeg tvivler smiley

Kommentér på:
Baksensor i infodisplay kommer ikke frem (Periodisk / Fabia'16)

Annonce