653 visninger
|
Oprettet:
Magicar Alarm {{forumTopicSubject}}
Hej
Ved ikke om der er nogen af jer der kan hjælpe herinde men jeg giver et forsøg
Jeg har som sagt fået installeret en magicar alarm med fjernstart den har virket helt fint indtil i dag hvor jeg skulle fjernstarte min bil kan høre starteren kører som den skal men bilen starter ikke mystisk nok så starter bilen med det samme hvis jeg bruger nøglen.
Min første tanke er om det kan være startspærren der ikke slår fra ? måske en defekt boks.
Hvad kan der være galt ?
apr 2003
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 440
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 47
jeg har næsten lige fået den installeret for 1 mdr siden den virket i morges da jeg skulle bruge den
Lige så snart jeg sætter nøglen i bilen starter den fint så bilen fejler ikke noget.
Den har virket helt fint indtil her til aften har nok prøvet 20 gange uden den vil starte så et eller andet er stået af.
apr 2003
dec 2005
Ja starteren kører fint som den skal den forsøger 3 gange og så stopper den som den skal den melder ingen fejl via blinklys
Kan der være for lidt strøm på batteri ? det burde vel ikke være det når bilen godt kan starte med nøgle.
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
apr 2003
dec 2005
Ja nu må vi se
De burde da have styr på det når de montere den slags alarmer
fik den sat i hos Bilexperten i Aalborg
dec 2005
Ja det er nøgleboks i bilen for Alarmen har virket upåklageligt start funktionen har også virket som den skal så spørgsmålet er om det er en defekt nøgleboks.
min første tanke var også at det er startspærren der ikke slår fra.
men hvorfor er den begyndt på det nu hvor fjernstart har virket ok før hen.
dec 2005
Jeg har bestilt en tid hos bilexperten for at få den gennemgået
Ville lige teste den efter arbejde og vupti nu virker den igen starter første gang.. mærkeligt du har nok ret der er en løs forbindelse et eller andet sted.
Magicar Alarm