{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Magicar Alarm {{forumTopicSubject}}

Hej

Ved ikke om der er nogen af jer der kan hjælpe herinde men jeg giver et forsøg

Jeg har som sagt fået installeret en magicar alarm med fjernstart den har virket helt fint indtil i dag hvor jeg skulle fjernstarte min bil kan høre starteren kører som den skal men bilen starter ikke mystisk nok så starter bilen med det samme hvis jeg bruger nøglen.

Min første tanke er om det kan være startspærren der ikke slår fra ? måske en defekt boks.

Hvad kan der være galt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magicar Alarm
  • #1   13. sep 2006 har du målt om der kommer strøm til tændings og ikke kun til starter

• #2   13. sep 2006 Nej

jeg har næsten lige fået den installeret for 1 mdr siden den virket i morges da jeg skulle bruge den

Lige så snart jeg sætter nøglen i bilen starter den fint så bilen fejler ikke noget.

Den har virket helt fint indtil her til aften har nok prøvet 20 gange uden den vil starte så et eller andet er stået af.

• #3   13. sep 2006 hmm køre starter

• #4   13. sep 2006
    Ja starteren kører fint som den skal den forsøger 3 gange og så stopper den som den skal den melder ingen fejl via blinklys

Kan der være for lidt strøm på batteri ? det burde vel ikke være det når bilen godt kan starte med nøgle.

• #5   13. sep 2006 Hvis du har fået den installeret, så syns jeg du skal spørge dem der har monteret det smiley

• #6   13. sep 2006 nops lyder som vmin vens hehe men der vare monteret forkert der mangler den strøm til tændingen!! kan jø var den ud gang i baksen er brand af!! du må smutte ned til dem som har sat den i så må de kunne hjælpe dig

• #7   13. sep 2006
    Ja nu må vi se smiley

De burde da have styr på det når de montere den slags alarmer
    fik den sat i hos Bilexperten i Aalborg

• #9   14. sep 2006
    Ja det er nøgleboks i bilen for Alarmen har virket upåklageligt smiley start funktionen har også virket som den skal så spørgsmålet er om det er en defekt nøgleboks.

min første tanke var også at det er startspærren der ikke slår fra.

men hvorfor er den begyndt på det nu hvor fjernstart har virket ok før hen.

• #11   14. sep 2006
    Jeg har bestilt en tid hos bilexperten for at få den gennemgået

Ville lige teste den efter arbejde og vupti nu virker den igen starter første gang.. mærkeligt du har nok ret der er en løs forbindelse et eller andet sted.

Kommentér på:
Magicar Alarm

Annonce