{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Kristian C
Kristian C
Tilmeldt:
24. okt 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Finde reservedel på nettet til autopilot knapper {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Ford Mondeo 2.0 diesel titanium fra 2011. Den har fartpilot og speed limit samt cancel knapper siddende til venstre på rattet. De knapper er dog hold op med at fungere hele tiden. Jeg ville se om jeg kunne finde sådan et nyt sæt knapper på ebay fx, men kan sgu ikke finde ud af at finde dem smiley
Nogen der er bedre en mig til det og kan hjælpe?

Det ligner det her sæt http://www.ebay.co.uk/itm/181759062416
Men der står bare til s-max og jeg aner ikke nok om det, til at vide om det er det samme. Jeg ville gerne finde en ny reservedel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finde reservedel på nettet til autopilot knapper
  • #1   29. sep 2017 Har du testet at knapperne er gået i stykker inden du bare skifter ud?

  • Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #2   29. sep 2017 Nej, jeg må indrømme at jeg ikke har forsøgt at skille dem ad. Men nogle gange virker de første gang andre gange kan jeg trykke 1000 gange uden der sker noget og nogle gange virker de efter 10 tryk. Så tænker det er knapperne. Har du andre bud?

  • #3   29. sep 2017 Fejl på bla koblingskontakt eller bremsekontakt gør at fartpiloten ikke kan aktiveres men hvis fejlen er periodisk er det nok ikke dem
    Er problemer kun med at aktivere eller også at ændre hastighed når den er aktiveret? smiley


  • Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #4   30. sep 2017 Udelukkende fejl ved aktivering. Speed limit eller hvad den anden knap hedder, virker oftere.

Kommentér på:
Finde reservedel på nettet til autopilot knapper

Annonce