{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Rulning af skærme {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som kender et sted hvor man kan få rullet sine skærme, så ikke hjulene skraber på.?
Den gjorde det første gang på ferie i Italien sidste år, hvor bilen var godt pakket, og nu igen i år, hvor vi var i Kroatien. Er bange for at det ender med rust i skærmene, hvis ikke der bliver gjort noget ved det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rulning af skærme
  • #1   10. okt 2017 Bor du i Kroatien eller i Kokkedal ?

Det var lidt nemmere hvis vi fik lidt flere oplysninger ?

• #2   10. okt 2017 Hvad har min bopæl at gøre med om du kender en der kan rulle skærme?

• #3   10. okt 2017 Følger lige med for har samme problem smiley

• #4   10. okt 2017 Hårtørrer på lakken og så ruller du bare bilen frem og tilbage med et baseball bat.. Ellers kunne man engang leje dem ved nogle bil dele pushere så vidt jeg husker..

• #5   10. okt 2017 #2
    Ikke andet end at det måske var dumt at foreslå en der kunne rulle skærme i Gedser, hvis du bor i Gråsten ? smiley

• #6   10. okt 2017 Lakken skal nok knække alligevel uanset om du bruger hårtørrer, varmepistol, eller kogende vand til den skærmruller.
    Så hellere få dem banket ud, det kan du også få en ordentlig kant bukket om.
    Jeg kan banke dem ud i Randers, men som tidligere nævnt er det jo jævnt ligegyldigt, hvis du bor i Køge?!

• #7   10. okt 2017 Desuden er det også væsentligt at vide hvad bil det er, da nogle er svejst i kanten og/eller sealet og umulige at få rullet ordentligt, samt eks. en Mitsubishi Carisma, der har du større problem med befæstigelsen til kofangeren, end selve skærmkanten der går på dækket og der kan en skærmruller kun bøje alt det du ikke behøver at få trukket ud.

• #8   10. okt 2017 Hvorfor ikke bare bruge nogle campingklodser når du læsser bilen tungt?

Men eftersom du ikke oplyser eller vil oplyse hvor i landet, så vil jeg forslå polenrep i Polen smiley

• #9   10. okt 2017 Nu er situationen at jeg er ligeglad, hvor i landet eller hvilket land det er. For så vidt må det gerne være i Polen. Jeg har familie i Polen kan snakke sproget flydende.
    - Jeg efterspørger en der kender en, eller en der kan rulle mine skærme ud på min bil. Hvis man er for doven til at gå ind på min profil, så er tale om en Opel Astra G Cabriolet fra 2002.
    Den er meget velholdt og den bliver brugt til det den er skabt til, at køre. Alle services er overholdt og alt er udført af aut. værksted. Derfor skal der ikke bankes med en hammer ej heller rulles skærme med et baseballbat.

Skal bruge en professionel, der har et firma, som er dygtig, som ved hvad lortet drejer sig om som kan være behjælpelig med det problem jeg har pointeret.

• #10   11. okt 2017 Nicholas, nu arbejder jeg med det til dagligt og en skærmruller er blot et raffineret baseball bat, som jeg nævner kan det være et problem med befæstelse af din kofanger og/eller inderskærmen der gør du intet får ud af skærmrulleren.
    PS. de biler jeg kører i har jeg ingen af de 4 jeg har plader på her på bilgalleri endnu...

• #11   11. okt 2017 Jeg lægger lige et billede op senere så du kan se hvordan og hvorledes.

Det er ligesom en inderskærm. Det er ikke meningen skærmen skal stikke ud fra bilen, men en lille "inderskærm" som peger ind mod dækket der "lige" skal bukkes ind til bilen, hvis det giver nogen mening?

• #12   11. okt 2017 Ja det er sammenføjningen = selve "kanten" hvor inder og yderskærm er svejst sammen smiley

• #13   11. okt 2017 Peugeot har slet ikke nogen, da inderskærmen er limet længere oppe midt op skærmen istedetfor smiley

• #14   11. okt 2017 Har lige forsøgt forgæves at tage nogle billeder. Prøver i morgen når det er lyst.

Kommentér på:
Rulning af skærme

Annonce