Golf 4 1.6 køre på 3 cylindre nogle gange {{forumTopicSubject}}
Hjælp min golf 4 køre på tre cylindere nogle gange. Nogle gange hjælper det at tænde og slukke den men det er blevet værre her på det sidste...
Jeg fandt så ud af at på tændspolen at den ikke gav ordenligt gnist til cylinder 1 så skiftede jeg så den i håb om at det var det men den nye har ligeså svag gnist ved tændspolen til cylinder 1
Nogle kloge hoveder der ved hvad det kan være?
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 257 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 180
Prøv at der ikke sidder et tændingsmodul på den, det er sikker det eller så prøv at mål dine kabler igennem. Og hvad med dine tændrør, hvor gamle er de?
Det modul kan se sådan ud og sidder muligvis i luftfilterkassen på den (for køling) og koster ikke alverden.
jan 2016
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 11
Men hvad har den der i luftfilterkassen med det at gøre?
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 257 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 180
Men er ikke helt sikker på at det sidder der i din model, men er hvis der sidder 4 tændspoler på den er der også et tændingsmodul på den. Og det er så derfra og til tændspolerne du kan måle om der er fuld gennemgang.
Men jeg havde samme problem på min Audi og der skiftede jeg først spoler og der efter modul. Og så gik den fint og så gik den underligt en uge efter og så 4 nye tændrør og så gik den så godt som aldrig før
jan 2016
jan 2016
https://cdn.pkwteile.de/thumb?m=0&id=991043&lng=dk
Golf 4 1.6 køre på 3 cylindre nogle gange